Transfermarkt

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Transfermarkt

Berichtdoor Goran_Pandev_01 » 12 jun 2017, 08:05

Het zou pijn doen om in één jaar Biglia, De Vrij en Keita te verliezen. Want de namen die ik lees van de vervangers zijn toch weer een stuk minder... Al zou ik het ook wel ok vinden moesten ze spelers als Cataldi of Murgia eens gewoon volwaardig de kans geven.
Milan is overigens wel enorm goed ah inkopen in mijn ogen. Musacchio, Kessie, Rodriguez, Biglia en nu ook André Silva... Een ploeg om rekening mee te houden volgend seizoen.
Goran_Pandev_01

Berichtdoor DiCanio9 » 13 jun 2017, 05:25

Vreemd genoeg schijnt Lazio van Cataldi af te willen resp. hem hoe dan ook te willen verkopen...
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor Laziale020 » 17 jun 2017, 16:06

DiCanio9 schreef:Vreemd genoeg schijnt Lazio van Cataldi af te willen resp. hem hoe dan ook te willen verkopen...

Vreemd inderdaad. Inzaghi heeft het op de een of andere manier nooit echt in hem zien zitten. Murgia heeft wel meer talent, maar desondanks zou ik Cataldi er altijd bij houden. Italiaan, jong, Laziale.....

Overigens heeft Atalanta Berisha definitief overgenomen voor 4,7 mln.

Verder is Lazio met de Vrij in onderhandeling over een nieuw contract. In het contract zou dan een clausule van 30 mln opgenomen worden waarvoor hij mag vertrekken.
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 21 jun 2017, 21:28

Ternana heeft Simone Palombi definitief overgenomen van Lazio voor een bedrag van 150k. Lazio heeft de mogelijkheid om hem terug te kopen voor 300k.

De transfer van Biglia naar Milan is nog steeds niet rond. Gesproken wordt over een mogelijke overgang van Lapadula of Montolivo naar Lazio als onderdeel van de deal.
Laziale020
Administrator

Vorige

Keer terug naar Algemeen