Instandhouding forum

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Instandhouding forum

Berichtdoor DiCanio9 » 12 aug 2019, 18:53

Beste Laziali,

er zijn de laatste maanden veel stemmen opgegaan om het forum in deze vorm op te heffen en als WhatsApp-groep verder te gaan. Van de moderatoren ben ik de enige, die interesse heeft om met het forum in de huidige vorm voorlopig door te gaan. Ik vraag daarom, wie daar verder nog interesse in heeft en daar een bijdrage aan zou willen leveren ?

Eventueel ook per PM aan mij, Di Canio9.
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Re: Instandhouding forum

Berichtdoor Jelle1880 » 13 aug 2019, 20:40

Voor mij is beide even goed, het forum zal wel weer op pikken als het seizoen start zeker ?
Jelle1880

Berichtdoor DiCanio9 » 14 aug 2019, 05:16

De animo wordt steeds geringer, dus ik ben benieuwd hoeveel mensen dan nog posten en zich melden naar aanleiding van deze oproep.
DiCanio9

Berichtdoor Giannichedda » 14 aug 2019, 08:11

Het forum lijkt inderdaad een beetje te zijn doodgebloed dus ik begrijp het wel als de stekker eruit getrokken zou worden. Persoonlijk ben ik niet goed genoeg geïnformeerd over wat er speelt rond Lazio om echt een actieve bijdrage te leveren. Via welke kanalen volgen jullie Lazio voornamelijk? Het lazioland forum is ook al een tijdje offline en mijn Italiaans is slecht.
Giannichedda

Berichtdoor lazio1900 » 14 aug 2019, 14:09

Giannichedda schreef:Het forum lijkt inderdaad een beetje te zijn doodgebloed dus ik begrijp het wel als de stekker eruit getrokken zou worden. Persoonlijk ben ik niet goed genoeg geïnformeerd over wat er speelt rond Lazio om echt een actieve bijdrage te leveren. Via welke kanalen volgen jullie Lazio voornamelijk? Het lazioland forum is ook al een tijdje offline en mijn Italiaans is slecht.

Op de site 'La Lazio Siamo Noi ' staat er veel over LAZIO.
lazio1900
Winnaar Lazio Pool 14/15

Berichtdoor DiCanio9 » 15 aug 2019, 23:30

Giannichedda schreef:Het forum lijkt inderdaad een beetje te zijn doodgebloed dus ik begrijp het wel als de stekker eruit getrokken zou worden. Persoonlijk ben ik niet goed genoeg geïnformeerd over wat er speelt rond Lazio om echt een actieve bijdrage te leveren. Via welke kanalen volgen jullie Lazio voornamelijk? Het lazioland forum is ook al een tijdje offline en mijn Italiaans is slecht.

Ik volg het via de Gazzetta dello Sport, lazialità.com en lalaziosiamonoi.it.

Zonder of met weinig Italiaans is dat natuurlijk lastig, dat begrijp ik.
DiCanio9

Keer terug naar Algemeen