Ledesma

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Ledesma

Berichtdoor Laziale020 » 02 feb 2010, 12:55

Wat mij betreft verdient onze capitano op z'n minst een eigen topic. Na gisteren ben ik er bijna van overtuigd dat Lotito hem gewoon zoveel mogelijk wil kapot maken en dat de eventuele transfersom hem geen reet interesseert!

Afbeelding

Non Mollare Mai Christian!
Laziale020
Administrator

Re: Ledesma...

Berichtdoor GoodFellas » 02 feb 2010, 13:13

Ik hoop dat Ledesma nog van waarde kan zijn voor ons Lazio. Snap enigszins wel dat die na al dat gedoe met het afketsen van zijn transfer gedemotiveerd is geraakt... Zeker als je nagaat op wat voor manier Lot*to hem en Inter gewoon een blok heeft gezet. Een vies spelletje! Hij had gewoon dat bod moeten aannemen! Wij van het gezeik af en hij gelukkig!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor AlwaysLazio » 02 feb 2010, 13:34

GoodFellas schreef:Ik hoop dat Ledesma nog van waarde kan zijn voor ons Lazio. Snap enigszins wel dat die na al dat gedoe met het afketsen van zijn transfer gedemotiveerd is geraakt... Zeker als je nagaat op wat voor manier Lot*to hem en Inter gewoon een blok heeft gezet. Een vies spelletje! Hij had gewoon dat bod moeten aannemen! Wij van het gezeik af en hij gelukkig!

Het niet accepteren van 8,5 miljoen + speler van Inter Primavera is niet alleen vanuit menselijk oogpunt te verwerpen (Ledesma zal nog meer ongemotiveerd raken), maar ook puur vanuit bedrijfsmatig oogpunt. Ik vind dat Inter een buitengewoon goed bod op Ledesma heeft gedaan. Die jongen speelt hier sowieso nooit meer een wedstrijd, is doodongelukkig. Hij wil weg, wij willen van hem af. Wat is dan de reden om hem hier te houden? Pure kapitaalsvernietiging. We moeten hem maandelijks een enorm salaris over blijven maken zonder dat hij van waarde is voor het team. En bovendien, als we hem een heel seizoen niet laten spelen, raakt hij wellicht ietwat in de vergetelheid. Er is geen club die meer dan 8,5 miljoen voor hem gaat betalen als hij een volledig jaar niet heeft gespeeld. Ik begrijp Lotito dat hij het onderste uit de kan wil halen, maar dit was een goed bod en zo'n bod gaat er nooit meer komen. Van de zomer gaat hij transfervrij weg en dan hebben we helemaal niets. Lotito vindt zijn prive-oorlog tegen de dissidenti belangrijker dan het clubbelang. (Goh, dit is de eerste keer dat ik Lotito op dit forum afkraak geloof ik :D )
12-05-1974
14-05-2000
AlwaysLazio
Winnaar Lazio Pool 12/13

Berichtdoor Squadrismo » 03 feb 2010, 01:26

AlwaysLazio schreef:
GoodFellas schreef:Ik hoop dat Ledesma nog van waarde kan zijn voor ons Lazio. Snap enigszins wel dat die na al dat gedoe met het afketsen van zijn transfer gedemotiveerd is geraakt... Zeker als je nagaat op wat voor manier Lot*to hem en Inter gewoon een blok heeft gezet. Een vies spelletje! Hij had gewoon dat bod moeten aannemen! Wij van het gezeik af en hij gelukkig!

Het niet accepteren van 8,5 miljoen + speler van Inter Primavera is niet alleen vanuit menselijk oogpunt te verwerpen (Ledesma zal nog meer ongemotiveerd raken), maar ook puur vanuit bedrijfsmatig oogpunt. Ik vind dat Inter een buitengewoon goed bod op Ledesma heeft gedaan. Die jongen speelt hier sowieso nooit meer een wedstrijd, is doodongelukkig. Hij wil weg, wij willen van hem af. Wat is dan de reden om hem hier te houden? Pure kapitaalsvernietiging. We moeten hem maandelijks een enorm salaris over blijven maken zonder dat hij van waarde is voor het team. En bovendien, als we hem een heel seizoen niet laten spelen, raakt hij wellicht ietwat in de vergetelheid. Er is geen club die meer dan 8,5 miljoen voor hem gaat betalen als hij een volledig jaar niet heeft gespeeld. Ik begrijp Lotito dat hij het onderste uit de kan wil halen, maar dit was een goed bod en zo'n bod gaat er nooit meer komen. Van de zomer gaat hij transfervrij weg en dan hebben we helemaal niets. Lotito vindt zijn prive-oorlog tegen de dissidenti belangrijker dan het clubbelang. ( )

Gigantisch salaris betalen we hem niet hoor dat valt bijzonder mee. Inter was wel de club die ons nog wilden aanklagen wegens geld en die onrechtsmatig heeft zitten praten met Pandev zover ik begreep.. Moratti is ook een schoft dus niet verkopen aan inter snap ik ergens wel. Feit is wel dat je waarschijnlijk nu niet meer zo'n bedrag voor hem kunt krijgen en hij niet beter zal gaan spelen door motivatie problemen nu hem naar zijn idee een ideale oplossing voor beide partijen is ontnomen. Lotito en Lazialita het begint alletwee met een L voor de rest is alles ermee gezegd.

Alleen hoe zat het nou met dat als je in een seizoen minder dan vijf matches hebt gespeeld?!
Squadrismo

Berichtdoor AlwaysLazio » 03 feb 2010, 11:33

Legionarivs schreef:Alleen hoe zat het nou met dat als je in een seizoen minder dan vijf matches hebt gespeeld?!

Van wat ik ervan begrijp is het als volgt:
Als je in 1 seizoen minder dan 5 wedstrijden speelt, kun je aan het eind van het seizoen op basis van artikel 15 op zoek gaan naar een andere club (zowel in het binnen- als buitenland)
Als je wel aan de 5 wedstrijden komt (en je hebt een x-aantal jaren bij een club gespeeld), kun je op basis van artikel 17 op zoek gaan naar een nieuwe club. Een transfer op basis van artikel 17 mag echter alleen internationaal plaatsvinden.

Als Ledesma dit seizoen dus niet meer speelt, maakt hij gebruik van artikel 15 en gaat hij transfervrij naar Inter of welke club dan ook. Als hij wel 5 wedstrijden speelt, kan hij gebruik maken van artikel 17, maar kan hij dus NIET naar Inter
12-05-1974
14-05-2000
AlwaysLazio
Winnaar Lazio Pool 12/13

Berichtdoor Laziale020 » 03 feb 2010, 12:26

We betalen hem ongeveer 500.000 per jaar, dus aan het einde van het seizoen is dat gewoon een half miljoen weggeooid geld. Op dit moment zijn er 3 mogelijke optie's :

a) Lotito rinnova il contratto all’argentino e lo reinserisce così stabilmente in squadra: unica soluzione di qualche vantaggio;

b) Ledesma rientra e gioca almeno cinque partite delle 17 ufficiali che restano: in questo caso a luglio potrebbe liberarsi dal contratto che scade nel 2011 solo sfruttando l’art. 17 Fifa e andando all’estero;

c) Ledesma non gioca le famose cinque partite e si libera a luglio, anche per l’Italia, in base all’art.15 dello stesso regolamento. Negli ultimi due casi la Lazio perderebbe un capitale.

a) Lotito verlengt zijn contract en Ledesma keert terug in de basis: de enige mogelijkheid die zijn waarde niet doet kelderen

b) Ledesma keert terug in het team en speelt op z'n minst 5 wedstrijden. Hij kan aan het einde van het seizoen dmv artikel 17 voor de restwaarde van zijn contract (ongeveer een half miljoen euro dus) naar een buitenlandse club vertrekken.

c) Ledesma komt niet aan 5 wedstrijden en mag in Juli op basis van artikel 15 gratis en voor niets naar een willekeurige club vertrekken.
Laziale020
Administrator

Berichtdoor GoodFellas » 03 feb 2010, 12:51

Ik vrees gezien de geschiedenis en de reputatie van Lot*to dat het optie "c" zal worden...
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor LF » 03 feb 2010, 12:59

Wat een goal, boh.. De vlucht van die bal, wat een streep, puur genot...

LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Laziale020 » 03 feb 2010, 14:21

Echt...als ik aan die goal terugdenk. Wat een ontlading en emotie...deze staat zeker in de top drie samen met die van Behrami en de penalty van Dabo!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor TCD » 03 feb 2010, 15:13

De gol van Ledesma is de mooiste die ik ooit bij Lazio heb gezien. Opgrond van artikel 15 wordt Ledesma weer speelklaar gemaakt. Op Valentijnsdag zou hij zijn return kunnen maken. Laat ons hopen.
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 04 feb 2010, 13:21

Matuzalem, appello a Lotito: "Reintegra Ledesma".

Matuzalem heeft Lotito verzocht om Ledesma weer op te nemen in de eerste selectie. :

Mi auguro che venga reintegrato. Spero che a questo punto possa trovare un accordo il presidente. Occorre fare il bene di entrambe le parti. Stiamo parlando di un grande giocatore che farebbe il bene della Lazio - ha ammesso Matuzalem - ma la decisione spetta alla società".

(Ik zou blij zijn als hij weer terugkeert in het team. Ik hoop dat hij op dit punt overeenstemming kan bereiken met de president. Het is nodig dat beide partijen het goedmaken. We hebben het hier over een geweldige speler die Lazio beter maakt, maar de club moet de beslissing nemen.) av1
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 08 feb 2010, 20:32

Ledesma: «Pronto a giocare per il bene della Lazio»

L'argentino biancoceleste ha dato la sua disponibilità a scendere in campo sin dalla prossima partita contro il Parma per aiutare la squadra a salvarsi: «Del mio contratto parleremo più avanti»

ROMA, 8 febbraio - Ledesma pronto a scendere in campo per aiutare la Lazio. Le sue parole non lasciano spazio ai dubbi. Dalle pagine web di lazialita.com il centrocampista ha manifestato la sua volontà di dare una mano ai suoi compagni: «Se la società vuole io sono pronto a scendere in campo. In questo momento è necessario dare una mano alla Lazio. Poi penseremo al contratto».

"Als de club het wil ben ik bereid weer op het veld te staan. Op dit moment is het nodig om Lazio te helpen. Later zullen we het over mijn contract hebben."

Daje Capitano!!!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Squadrismo » 08 feb 2010, 21:23

Mooi spelen met die hap en verlangen. :mrgreen:
Squadrismo

Berichtdoor GoodFellas » 08 feb 2010, 22:18

Laten we hopen dat hij ook daadwerkelijk zondag in het veld staat...
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor DiCanio9 » 08 feb 2010, 23:54

En indien mogelijk i.pv. Baronio per favore...
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Volgende

Keer terug naar Algemeen