Ledesma

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Ledesma...

Berichtdoor Boksic1978 » 09 feb 2010, 20:29

Waarom maken ze die jongen toch kapot?
Boksic1978

Berichtdoor Laziale020 » 09 feb 2010, 21:29

Boksic1978 schreef:Waarom maken ze die jongen toch kapot?

Tsja daar kan alleen onze 'fervente katholiek' antwoord op geven....
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 10 feb 2010, 16:33

De volgende vraag werd vandaag aan Igli Tare gesteld :

Per quanto riguarda Ledesma invece, sarà reintegrato?

"Ledesma è con la squadra. Se l'allenatore lo vuole prendere in considerazione, il giocatore potrà scendere in campo dalla prossima partita".

Hoe staat het nu met Ledesma, is hij terug in het team?

"Ledesma is terug in het team. Als de trainer hem in overweging wil nemen kan de speler de volgende wedstrijd al op het veld staan".

av2
Laziale020
Administrator

Berichtdoor GoodFellas » 10 feb 2010, 16:41

Laziale020 schreef:De volgende vraag werd vandaag aan Igli Tare gesteld :

Per quanto riguarda Ledesma invece, sarà reintegrato?

"Ledesma è con la squadra. Se l'allenatore lo vuole prendere in considerazione, il giocatore potrà scendere in campo dalla prossima partita".

Hoe staat het nu met Ledesma, is hij terug in het team?

"Ledesma is terug in het team. Als de trainer hem in overweging wil nemen kan de spelers de volgende wedstrijd al op het veld staan".

av2

Reja heeft gezegd dat hij Ledesma terug wil in de selectie (dat was een van zijn voorwaarden om een contract te tekenen). Ik ga er vanuit dat hij zondag in ieder geval bij de selectie zit en hopelijk ook zal spelen! av1
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor GoodFellas » 11 feb 2010, 15:24

Lot*to heeft Reja officieel groen licht gegeven om Ledesma op te nemen in de selectie!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Rocchi » 13 feb 2010, 10:28

moge duidelijk zijn dat we hem nodig hebben, eigenlijk te triest voor woorden hoe lot*to hier weer handelt. hij ziet nu ook in (waarom denk ik dat toch?!) dat we hem keihard nodig gaan hebben de laatse maanden!
26-05-2013
'71 LULIC
Rocchi

Berichtdoor Laziale020 » 15 feb 2010, 17:55

GoodFellas schreef:Reja heeft gezegd dat hij Ledesma terug wil in de selectie (dat was een van zijn voorwaarden om een contract te tekenen). Ik ga er vanuit dat hij zondag in ieder geval bij de selectie zit en hopelijk ook zal spelen! av1

Reja vandaag op Radio Radio :

Non ho chiesto nessuna garanzia a Lotito su Ledesma. Ho parlato con il presidente lunedì e mi ha chiesto se ero disponibile. Non gli ho posto nessuna richiesta perchè conoscevo il valore di questa squadra. Certo -ammette- speravo che Ledesma si potesse recuperare, ma non ho fatto nessuna richiesta a Lotito».

Reja heeft dus blijkbaar geen voorwaarde gesteld wat betreft Ledesma. Nu ben ik toch wel heel benieuwd of Ballardini hem gewoon niet op wilde stellen, omdat hij niet goed lag in de groep of iets dergelijks. Of heeft Lotito het hem gewoon verboden en zag hij na vorige week in dat we toch niet zonder hem kunnen?! Ik denk dat we de komende maanden hier nog wel het één en ander over horen....

Nog een uitspraak van Reja gisteren na de wedstrijd :

Ledesma? E' stato il primo giocatore di cui ho chiesto le condizioni fisiche. Mi hanno detto che non ha mai saltato un allenamento. Ero consapevole che un giocatore trova la migliore condizione solamente giocando le partite. E' un giocatore comunque di categoria superiore e anche se gioca al 50-60 % è già sufficiente. Ogni tanto gli chiedevo come stesse e lui mi ha risposto sempre che si sentiva bene".

Ofterwijl, Ledesma is een speler van de buitencategorie die ook op 50/60 % gewoon kan spelen (lees, zelfs dan al beter is dan Baronio :mrgreen: )
Laziale020
Administrator

Berichtdoor GoodFellas » 16 feb 2010, 14:19

Ja, ik geloof het gelijk dat hij bij 50% al beter is dan een speler als Baronio :mrgreen: Ledesma moet er gewoon bijblijven! We gaan hem nog hard nodig hebben! Al moeten we het ook niet te geforceerd brengen. Hij mist natuurlijk wel wedstrijdritme...
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor AlwaysLazio » 16 feb 2010, 14:48

Ledesma is de belangrijkste speler van ons elftal. Hij kan ballen afpakken, een elftal organiseren, druk zetten, passen (zowel kort als lang), zijn spelhervattingen zijn vrij goed. Kortom, hij kan bijna alles. Ik zie hem als de echte captain van dit elftal. Qua puur talent zijn er betere spelers in de selectie (Kolarov, Matuzalem, Zarate), maar Ledesma is als enige speler onvervangbaar, geen speler in de selectie kan aan hem tippen. Ballardini was van mening dat Baronio dat kon (hij is inderdaad de enige speler die enigszins dezelfde eigenschappen als Ledesma heeft), maar iedereen heeft kunnen zien dat Ledesma -zelfs op 50% zoals Reja zegt- nog belangrijk is.

Voor onze toekomst is het van groot belang dat hij bijtekent...

Overigens heeft Ballardini nog niet officieel willen reageren op de incidenten met Ledesma. Hij heeft gezegd er ooit nog wel eens op terug te komen, maar nu nog niet. Ik denk dat het gewoon Lotito was die hem heeft verboden om Ledesma op te stellen.
12-05-1974
14-05-2000
AlwaysLazio
Winnaar Lazio Pool 12/13

Berichtdoor Boksic1978 » 17 feb 2010, 22:01

AlwaysLazio schreef:Ledesma is de belangrijkste speler van ons elftal. Hij kan ballen afpakken, een elftal organiseren, druk zetten, passen (zowel kort als lang), zijn spelhervattingen zijn vrij goed. Kortom, hij kan bijna alles. Ik zie hem als de echte captain van dit elftal. Qua puur talent zijn er betere spelers in de selectie (Kolarov, Matuzalem, Zarate), maar Ledesma is als enige speler onvervangbaar, geen speler in de selectie kan aan hem tippen. Ballardini was van mening dat Baronio dat kon (hij is inderdaad de enige speler die enigszins dezelfde eigenschappen als Ledesma heeft), maar iedereen heeft kunnen zien dat Ledesma -zelfs op 50% zoals Reja zegt- nog belangrijk is.

Voor onze toekomst is het van groot belang dat hij bijtekent...

Overigens heeft Ballardini nog niet officieel willen reageren op de incidenten met Ledesma. Hij heeft gezegd er ooit nog wel eens op terug te komen, maar nu nog niet. Ik denk dat het gewoon Lotito was die hem heeft verboden om Ledesma op te stellen.

Dat vermoeden heb ik ook.
Boksic1978

Berichtdoor Laziale020 » 05 maart 2010, 17:44

Ledesma, l'agente a lalaziosiamonoi.it: "Ora Cristian è sereno... Il rinnovo non lo escludo, ma la clausola di rescissione proposta è troppo alta..."

De zaakwaarnemer van Ledesma laat weten dat hij een contractverlenging niet uitsluit, maar dat Lotito een te hoge transferclausule (13 miljoen) in het contract wil terwijl Ledesma voor 6/7 mil kunnen vertrekken. In hetzelfde artikel staat overigens ook dat Lotito in januari een akkoord had bereikt met Genoa twv 9 miljoen, maar dat de speler niet naar Genoa wilde.
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 05 apr 2010, 12:02

Ledesma bij de lancering van zijn eigen website (http://www.cristianledesma.com) :

"La Lazio è la mia casa, la mia famiglia e chi mi conosce bene sa che mi sarei legato a vita a questi colori"

(Lazio is mijn thuis, mijn familie en diegene die mij goed kennen weten dat ik voor het leven verbonden ben aan deze kleuren.)

Laten we hopen dat hij er in de contractonderhandelingen met Lotito nog net zo over denkt :roll:

EDIT : vandaag om 15:00 is er de mogelijkheid om met Ledesma te chatten op zijn website ;)
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 05 apr 2010, 18:27

Ik hoop vooral dat Lotito beseft dat hij zo'n speler moet koesteren.
Nick13

Berichtdoor Laziale020 » 30 jun 2010, 12:24

Ledesma, no al Galatasaray: vuole solo la Lazio

De agent van Ledesma is in Turkije geweest om een voorstel van Galatasaray aan te horen. De speler zelf wil echter maar één ding : bij Lazio blijven. Er is alleen al maanden geen contact meer geweest tussen Ledesma en Lotito en/of Tare, terwijl zijn contract over één jaar afloopt. Lotito lijkt vooral te zinspelen op een verkoop. Rubin Kazan schijnt bereid te zijn om 15 miljoen neer te leggen en zo kan Hernanes als vervanger gehaald worden.

Ik vind het echt ongelooflijk hoe die jongen behandeld wordt. Eerst dat hele gezeik van vorig jaar. Leek het sinds Februari eindelijk weer de goede kant op te gaan, wordt hij nu weer als oud vuil behandeld :shock:
Laziale020
Administrator

Berichtdoor GoodFellas » 30 jun 2010, 20:06

Snap dat hij niet naar die Turken wilt. Bij Rubin Kazan zal hij wel flink geld kunnen verdienen, en als ze hem zo blijven wegpesten dan zal het ook niet lang meer duren voordat Ledesma ook daadwerkelijk vertrekt... VERGOGNA!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen