Tickets voor wedstrijden van Lazio

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Tickets voor wedstrijden van Lazio

Berichtdoor bart » 14 nov 2015, 18:39

Sjoerd_v7 schreef:Hallo,

Ik zal dit topic maar weer eens ophoog schoppen. In het weekend van 28 Februari ben ik in Rome en ik zou dan graag de wedstrijd van Lazio tegen Sassuolo bezoeken. Nu wil ik natuurlijk graag zo snel mogelijk mijn kaartjes hebben zodat ik er in elk geval bij ben. Na een beetje online zoeken zie ik bijvoorbeeld sites langskomen als vivago waar je nu al voor 18 euro een ticket kan bestellen. Ik krijg daar alleen een beetje een naar gevoel bij, omdat ik denk dat zei in de week voor de wedstrijd pas een kaartje gaan bestellen en dat dan aan mij door gaan verhandelen als het ware. Mijn vraag is dan ook wat jullie denken dat het beste is om er zeker van te zijn dat wij er tegen Sassuolo gewoon bij zijn? Kun je bijvoorbeeld ook op een bepaald moment gewoon tickets op de site van Lazio zelf kopen? En hoe lang van te voren gaan deze in de verkoop?

Groet

Op de website http://www.ticketone.it kan je ongeveer 1 a 2 weken voor de match tickets kopen en afdrukken.
Dit is de officiële website die tickets verkoop voor Lazio.
Voor een match tegen Sassoulo mag je zelfs half uur voor match nog naar Lazio shop (via Calderini) gaan en dan nog zijn er genoeg tickets over voor curva of andere vakken.
Ik zou me als in jou was niet druk maken om de tickets,enkel voor derby is het wat lastig voor tickets ;)
bart

Re: EL, MD 3 : S.S. LAZIO - Rosenborg (22/10/15)

Berichtdoor bart » 14 nov 2015, 18:40

Laziale020 schreef:Na Rosenborg thuis is volgens mij besloten alle thuiswedstrijden tot nader orde te boycotten?!

Wat Inter-Lazio betreft zouden kaarten geen enkel probleem moeten zijn. Je kan vrij eenvoudig vanuit huis een TDT aanvragen en online je TDT opladen voor uitwedstrijden!

Ik weet overigens dat er aardig wat mensen naar Palermo-Lazio willen gaan, waaronder ikzelf ;)

Inderdaad wij zoeken ook met een groepje richting Palermo te trekken.
bart

Berichtdoor Laziale020 » 14 nov 2015, 18:41

Welkom op het forum Sjoerd! Voor de rest heb ik weinig aan het verhaal van Bart toe te voegen. Geen zorgen, er zullen genoeg kaartjes beschikbaar zijn via de officiële kanalen :)
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Sjoerd_v7 » 15 nov 2015, 12:13

Bedankt voor jullie snelle reactie! Ik zal die site eens in de gaten houden de komende tijd.
Sjoerd_v7

Re: EL, MD 3 : S.S. LAZIO - Rosenborg (22/10/15)

Berichtdoor Laziale020 » 19 nov 2015, 12:54

Jelle1880 schreef:Oh nee, dat is het niet hoor, site is heel duidelijk maar werkt gewoon langs geen kanten :D

Ik blijf af en toe wel eens proberen.

Is het al gelukt inmiddels Jelle?

p.s. ik heb de berichten even naar dit topic gekopieerd!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Jelle1880 » 21 nov 2015, 17:18

Heb niet meer geprobeerd :)
Jelle1880

Berichtdoor tim91 » 08 dec 2015, 12:41

Hallo,

Van 2 tot 5 februari ben ik in Rome en dan willen we de wedstrijd bezoeken tussen Lazio en Napoli. Via het forum heb ik al het een en ander gevonden om je tickets te kunnen kopen(listicket o.a.).
Is er ook nog de mogelijkheid om de kaarten te kunnen kopen een dag voor de wedstrijd binnen een van de kaartpunten in de stad? En hoeveel dagen van te voren kan je meestal kaarten kopen via internet?

Alvast bedankt!

Gr Tim
tim91

Berichtdoor LF » 08 dec 2015, 13:39

Hallo Tim,

Tickets kan je ter plaatse makkelijk kopen in één van de Lazio winkels in Rome, bijvoorbeeld vlakbij Termini.

Weet wel dat de wedstrijd naar alle waarschijnlijkheid quasi sfeerloos zal zijn zonder Curva Nord en zonder veel bezoekende fans.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor DiCanio9 » 08 dec 2015, 15:46

De fanshop in Via Calderini is een goede plek om kaarten te kopen av1 .
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor Laziale020 » 08 dec 2015, 15:50

Welkom op het forum av2

Via internet kan het meestal vanaf een dag of 10 voor de wedstrijd.

Wat betreft de boycot, de wedstrijd is nog ver weg, dus wie weet is alles dan wel weer anders!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor tim91 » 08 dec 2015, 20:05

Bedankt voor jullie antwoorden!

Klopt het dat je voor zulke wedstrijden dan geen clubkaart of iets dergelijks nodig hebt zoals hier in Nederland?

Dus dat je alleen al aan een ID kaart voldoende hebt.

Met of zonder uit supporters. Is altijd leuk om een keer Lazio aan het werk te kunnen zien:) av2
tim91

Berichtdoor Laziale020 » 08 dec 2015, 20:45

tim91 schreef:Bedankt voor jullie antwoorden!

Klopt het dat je voor zulke wedstrijden dan geen clubkaart of iets dergelijks nodig hebt zoals hier in Nederland?

Dus dat je alleen al aan een ID kaart voldoende hebt.

Met of zonder uit supporters. Is altijd leuk om een keer Lazio aan het werk te kunnen zien:) av2

Klopt, voor thuiswedstrijden is een legitimatiebewijs voldoende! Veel plezier alvast ;)
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Sjoerd_v7 » 14 dec 2015, 14:13

bart schreef:
Sjoerd_v7 schreef: ...

Op de website http://www.ticketone.it kan je ongeveer 1 a 2 weken voor de match tickets kopen en afdrukken.
Voor een match tegen Sassoulo mag je zelfs half uur voor match nog naar Lazio shop (via Calderini) gaan en dan nog zijn er genoeg tickets over voor curva of andere vakken.
Ik zou me als in jou was niet druk maken om de tickets,enkel voor derby is het wat lastig voor tickets ;)

Als ik deze site bekijk kan ik niet vinden hoe je hier bijvoorbeeld kaartjes voor de wedstrijd van vanavond zou kunnen kopen. Niet dat ik naar deze wedstrijd wil, maar ik wilde gewoon even kijken hoe het bestelproces in zijn werk zou gaan. Of ben ik te laat en kun je op de dag zelf geen kaartjes meer kopen via bovenstaande site?
Sjoerd_v7

Berichtdoor LazioRotterdam » 14 dec 2015, 14:31

Sjoerd_v7 schreef:
bart schreef:

Als ik deze site bekijk kan ik niet vinden hoe je hier bijvoorbeeld kaartjes voor de wedstrijd van vanavond zou kunnen kopen. Niet dat ik naar deze wedstrijd wil, maar ik wilde gewoon even kijken hoe het bestelproces in zijn werk zou gaan. Of ben ik te laat en kun je op de dag zelf geen kaartjes meer kopen via bovenstaande site?

Kon tot 10.00 vanochtend ;)
LazioRotterdam

Berichtdoor Goran_Pandev_01 » 14 dec 2015, 14:31

Sjoerd_v7 schreef:
bart schreef:

de onlineverkoop is vandaag om 10 h gestopt ;)
Goran_Pandev_01

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen