Tickets voor wedstrijden van Lazio

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Tickets voor wedstrijden van Lazio

Berichtdoor Laziale020 » 14 dec 2015, 17:30

Goran_Pandev_01 schreef:de onlineverkoop is vandaag om 10 h gestopt ;)

Inderdaad. Bij de Lottomatica verkooppunten kan je tot aan het begin van de wedstrijd nog gewoon kaarten halen.
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Rocchi » 27 apr 2018, 13:26

Laziali, mede gezien de fantastisch ontknoping die ons te wachten staat in de strijd om een Champions League ticket wil ik dolgraag naar Lazio-Inter op de laatste speeldag (20 mei). Kaarten zijn al in de voorverkoop (online).

Wie kan en wil mij adviseren over de volgende zaken:
- Als ik het ticket online koop, haal ik het dan af in Rome of betreft het een e-ticket die ik zelf dien af te drukken?
- Wat zijn goede/mooie plaatsen in het stadion om de wedstrijd te zien?
- Heenvlucht: Viegen op Fiumicino of een ander vliegveld?
- Tips voor een simpele B&B in of nabij het centrum?

Zijn er meer Laziali die willen gaan? Zo ja, dan sluit ik mijzelf graag aan bij andere forumleden om samen de trip te maken.
Grazie!
26-05-2013
'71 LULIC
Rocchi

Berichtdoor LF » 27 apr 2018, 15:02

- Makkelijkste is eigenlijk gewoon op matchday ticket gaan kopen in de Lazio Style winkel (ligt op vijf minuutjes wandelen van Ponte Milvio). Identiteitskaart meebrengen!

- Ik zou Tevere aanraden (Monte Mario te duur), ergens in het midden niet te hoog. Prijs kwaliteit het beste imo + goed zicht op veld en randgebeuren. Als er natuurlijk nog plaatsen zijn op Distinti (wat ik betwijfel voor deze wedstrijd) dan kan je daar proberen om meer middenin de sfeer te zitten.

- Maakt weinig uit. Vanuit Fiumicino kan je een trein nemen naar Termini en dat kost iets van een €10-15 (halfuurtje onderweg schat ik) of vanuit Ciampino de bus. Die is een stuk goedkoper maar duurt wel drie kwartier ongeveer, afhankelijk van het verkeer.

- Ik zou eens zoeken op Airbnb, heel makkelijk om afhankelijk van je budget een kamer te vinden ergens. Hoeft niet veel te kosten, zelfs in het centrum.
ViVO LA ViTA COSi ALLA GiORNATA CON QUELLO CHE DA'
SONO UN ULTRAS E ALLORA Mi BASTA LA MiA LiBERTA'
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor DiCanio9 » 28 apr 2018, 06:34

Ik zou vanaf Fiumicino de bus nemen naar Termini, kost heen en terug in totaal slechts € 9. Om de hoek van het Lazio Store is een B&B die niet duur is.
LF heeft gelijk, Tevere is de beste plek om te kijken, qua sfeer natuurlijk de distinti iets beter maar ver weg.
Als je meer wilt weten, stuur me gewoon even een pm.
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor Rocchi » 28 apr 2018, 07:20

Bedankt heren! Stuk wijzer geworden.
26-05-2013
'71 LULIC
Rocchi

Vorige

Keer terug naar Algemeen