Avantilazio.nl meeting

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Avantilazio.nl meeting

Berichtdoor Laziale020 » 14 dec 2010, 21:31

Ik denk maak maar even een apart topic aan. Kan ook voor eventuele volgende meetings gebruikt worden :)

Voor de mensen die het gemist hebben, er is al een tijdje (zo'n 1,5 jaar) geen meeting meer geweest van onze geweldige site. Ik speelde al een tijdje met het idee om weer een meeting in te plannen en met een derby in de coppa (19 januari) op komst diende ook de juiste gelegenheid zich aan. In het verleden hebben we een aantal geslaagde meetings gehad en dit heeft er onder andere toe geleid dat we al diverse keren met een groep naar Roma zijn gegaan. Kortom een avondje pilsen met andere laziali en een derby kijken, wat wil je nog meer?

Hieronder mijn laatste post:

Nog even wat anders. In voorgaande jaren hebben ik en anderen waaronder TCD en GoodFellas de mogelijkheid onderzocht om de meeting in een andere plaats te houden dan Amsterdam. Dit ivm reistijd van vooral onze zuiderburen. Optie's als Utrecht/Eindhoven/Den Bosch zijn voorbij gekomen, maar in geen van deze plaatsen konden we een kroeg vinden die de wedstrijd uitzond. In Amsterdam zijn genoeg sportcafé's die het uitzenden, maar wellicht dat er nog iemand een suggestie heeft voor een iets centraler gelegen stad? Let us know!
Laziale020
Administrator

Re: Avantilazio.nl meeting

Berichtdoor GoodFellas » 15 dec 2010, 22:17

Ik heb sinds afgelopen weekend twee mogelijke opties in Eindhoven;
- een Italiaans restaurant wat de wedstrijd kan uitzenden. Daar komt natuurlijk wel bij dat we verplicht worden om ook daar te gaan eten.
- de Irisch Pub kan bij voldoende interesse (man of 10 dus) ook de wedstrijd uitzenden. Afhankelijk van de dag en drukte kan er een wedstrijd worden uitgezonden naar keuze (ook Italiaanse wedstrijden.

Alles is dus onder voorbehoud, maar mits voldoende belangstelling zou het hier dus ook kunnen...
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Lazionulzevenzeven » 16 dec 2010, 09:24

GoodFellas schreef:Ik heb sinds afgelopen weekend twee mogelijke opties in Eindhoven;
- een Italiaans restaurant wat de wedstrijd kan uitzenden. Daar komt natuurlijk wel bij dat we verplicht worden om ook daar te gaan eten.
- de Irisch Pub kan bij voldoende interesse (man of 10 dus) ook de wedstrijd uitzenden. Afhankelijk van de dag en drukte kan er een wedstrijd worden uitgezonden naar keuze (ook Italiaanse wedstrijden.

Alles is dus onder voorbehoud, maar mits voldoende belangstelling zou het hier dus ook kunnen...

Ik sta voor alles open, nouja bijna alles haha.
Een goede italiaanse maaltijd is altijd goed !
Eindhoven is voor mij de beste locatie, zowel dat ik er dagelijks ben en 40 minute van af woon.
Spaccarotella pezzo di merda
Lazionulzevenzeven

Berichtdoor Laziale020 » 16 dec 2010, 10:38

GoodFellas schreef:Ik heb sinds afgelopen weekend twee mogelijke opties in Eindhoven;

Ik sta ook open voor beide optie's. Het is opzich natuurlijk wel een goed idee om met een groep even een happie te eten om daarna de wedstrijd te kijken! Zijn beide locatie's bij het station in de buurt? Wel zo handig voor de OV-ers, waaronder mezelf hehe...
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Lazionulzevenzeven » 16 dec 2010, 10:41

Laziale020 schreef:

Ik sta ook open voor beide optie's. Het is opzich natuurlijk wel een goed idee om met een groep even een happie te eten om daarna de wedstrijd te kijken! Zijn beide locatie's bij het station in de buurt? Wel zo handig voor de OV-ers, waaronder mezelf hehe...

yes het restaurant weet ik niet maar Irish pub is als je door loopt 4 min. lopen en voor de luie laziale onder ons kende alijd de taxi pakken av1
Spaccarotella pezzo di merda
Lazionulzevenzeven

Berichtdoor Nick13 » 16 dec 2010, 19:11

Eindhoven is ook voor mij de beste keuze. En een lekkere Italiaanse maaltijd is altijd goed!
Nick13

Berichtdoor deLachendePaus » 16 dec 2010, 21:24

Voor mij ook :P , al ga ik voor de Irish Pub.

Alleen moet ik nog vrij zien te krijgen :(
deLachendePaus
Administrator / Winnaar Lazio Pool 11/12 & 13/14

Berichtdoor TCD » 16 dec 2010, 23:06

De wedstrijd begint om 20.45 av1
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 17 dec 2010, 00:01

TCD schreef:De wedstrijd begint om 20.45 av1

Dus jij bent er ook bij! Toppertje :klap:
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Opblaasbob » 17 dec 2010, 01:02

ik weet dat ik (tot nu toe) nog niet veel op dit forum heb gezeten, maar mij lijkt het ook gezellig om met wat andere nederlands(talige) lazio supporters een wedstrijdje te kijken :D
dus hopelijk tot januari :D
av2
Opblaasbob

Berichtdoor LazioRotterdam » 17 dec 2010, 01:16

Waarom plannen ze die derby's altijd precies voor tentamens? Vorige keer het geval, en ook nu heb ik de dag erna een tentamen :?
LazioRotterdam

Berichtdoor DiCanio9 » 17 dec 2010, 06:31

LazioRotterdam schreef:Waarom plannen ze die derby's altijd precies voor tentamens? Vorige keer het geval, en ook nu heb ik de dag erna een tentamen :?

Je kan natuurlijk ook vroeger beginnen met leren. ;)
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor Opblaasbob » 17 dec 2010, 10:01

DiCanio9 schreef:
LazioRotterdam schreef:Waarom plannen ze die derby's altijd precies voor tentamens? Vorige keer het geval, en ook nu heb ik de dag erna een tentamen :?

Je kan natuurlijk ook vroeger beginnen met leren. ;)

maar het blijft klote xD av2
Opblaasbob

Berichtdoor TCD » 17 dec 2010, 11:21

Hehe samen here, de dag ervoor een en dag erna wordt dus even goed plannen :|

Dus jij bent er ook bij! Toppertje :klap:

Dont know yet..
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 17 dec 2010, 13:34

TCD schreef:Dont know yet..

Het wordt toch tijd dat wij een keer weten wie er achter TCD schuilt. Ontloopt altijd sneaky meetings/verjaardagen etc ;)
Laziale020
Administrator

Volgende

Keer terug naar Algemeen