Lazio in de media

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Paolo Di Canio

Berichtdoor Laziale020 » 17 maart 2013, 18:44

LF schreef: Wat een belachelijk artikeltje, moet je eigen een opleiding hebben om zo'n "journalist" te worden?

Het erge is nog dat dit stuk geschreven is door Tom van Hulsen, nota bene adjunct-hoofdredacteur van de VI :roll: Het is dat ik het momenteel te druk heb met werk en andere zaken, maar anders had ik er een flink boos mailtje richting de beste man uitgestuurd!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 17 maart 2013, 19:26

Laziale020 schreef:
LF schreef: Wat een belachelijk artikeltje, moet je eigen een opleiding hebben om zo'n "journalist" te worden?

Het erge is nog dat dit stuk geschreven is door Tom van Hulsen, nota bene adjunct-hoofdredacteur van de VI :roll: Het is dat ik het momenteel te druk heb met werk en andere zaken, maar anders had ik er een flink boos mailtje richting de beste man uitgestuurd!

:shock:

Enough said.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Re: Riool journalistiek!!

Berichtdoor SantoS » 17 maart 2013, 20:22

TCD schreef:Heeft dat AEK niet een adelaar als symbool? Dat hadden de Duitsers naar mijn weten ook, vieze nazi's aldaar. *doet snel NOS mailen*

Omdat ik deels ook fan ben van paok weet ik dat aek net zoals paok een 2 koppige arend als symbool heeft.

AEK werd in april 1924 opgericht door Grieken die in 1922 vanuit Turkije naar Athene waren gekomen. Het logo van AEK omvat een tweekoppige arend op een gouden achtergrond. De ene kop van de arend kijkt naar het westen (Rome), de andere kop naar het oosten (Constantinopel). Dit symbool werd ook gebruikt in het Byzantijnse Rijk en wordt gebruikt in de Oosters-orthodoxe Kerk.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avanti Ragazzi Di Buda Avanti Ragazzi Di Pest..
~ Mvv Mestreech ~ KNVB MAFFIA ~ FoxOff -
SantoS

Berichtdoor TCD » 17 maart 2013, 20:24

Het wordt nog erger, per augustus 2013 volgt Van Hulsen Derksen op als hoofdredacteur..
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor TCD » 17 maart 2013, 20:37

De arme Katidis mag nooit voor (Jong)-Griekenland uitkomen. Ze slaan daar wel heel erg door zeg.
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 17 maart 2013, 20:46

Ik heb walgelijke artikel van van Hulsen hier ook maar naartoe verplaatst, want zo'n achterlijk stuk hoort niet in het topic van di Canio thuis!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 17 maart 2013, 22:31

LF schreef:
TCD schreef:Column Engels voetbal: Paolo Di Canio is niet normaal

Als speler van Lazio Roma maakte hij regelmatig de Hitlergroet naar de harde supporterskern van de club, die dat gebaar enorm waardeerden (foto). In Engeland wordt dat verleden vaak opgerakeld, maar het is nooit reden geweest om Di Canio niet langer serieus te nemen.

Wekelijks stond hij John Cleese na te doen, de sloeber.

:lol: :lol: :lol: :klap:

Beeld het u in...
Nick13

Berichtdoor curvanord13 » 18 maart 2013, 10:14

ik moet zeggen dat ik me hier totaal geen druk om kan maken net als al die andere mensen die alles beter weten te vertellen over Lazio.
Er klopt vaak geen drol van net als dit stukje weer over Di Canio.
Ik kan alleen maar denken wat ben ik blij dat dit soort mensen geen fan zijn van onze club..
av2
curvanord13

Berichtdoor Laziale020 » 18 maart 2013, 18:13

curvanord13 schreef:ik moet zeggen dat ik me hier totaal geen druk om kan maken net als al die andere mensen die alles beter weten te vertellen over Lazio.
Ik kan alleen maar denken wat ben ik blij dat dit soort mensen geen fan zijn van onze club..
av2

Aan de ene kant ben ik het zeker met je eens. In de praktijk blijkt dat alleen verdomde lastig te zijn. Dit slag 'journalisten' beïnvloeden wel de massa die vervolgens klakkeloos dit soort figuren nablaten. Hoevaak heb ik mezelf niet moeten verdedigen doordat mensen echt denken dat dit soort onzin waar is?! Uiteraard weet ik wel beter, maar toch kan ik er weer boos om worden!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 18 maart 2013, 18:26

Laziale020 schreef:
curvanord13 schreef:ik moet zeggen dat ik me hier totaal geen druk om kan maken net als al die andere mensen die alles beter weten te vertellen over Lazio.
av2

Aan de ene kant ben ik het zeker met je eens. In de praktijk blijkt dat alleen verdomde lastig te zijn. Dit slag 'journalisten' beïnvloeden wel de massa die vervolgens klakkeloos dit soort figuren nablaten. Hoevaak heb ik mezelf niet moeten verdedigen doordat mensen echt denken dat dit soort onzin waar is?! Uiteraard weet ik wel beter, maar toch kan ik er weer boos om worden!

Helemaal akkoord. Langs een kant denk ik ook 'zalig de armen van geest', als jij die journalisten wil geloven, als jij denkt dat Lazio zo'n club is, dan is dat jouw probleem, ik weet wel beter. Langs de andere kant is het toch onvoorstelbaar dat men, anno 2013, nog steeds (!) denkt dat Lazio zo'n (...) club is, met zo'n (...) achterban. Het is wraakroepend soms, wat die ratten schrijven.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor LF » 19 maart 2013, 12:50

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor pazke » 19 maart 2013, 13:45

Joos... pezzo di merda

gisteren had hij weer zijn moment om T*tti en/of AS Peperones te vermelden
Afbeelding

tijd dat we eens afzakken naar Extra Time av4
(liefst na een derby overwinning)
pazke

Berichtdoor LF » 19 maart 2013, 16:26

pazke schreef:Joos... pezzo di merda

gisteren had hij weer zijn moment om T*tti en/of AS Peperones te vermelden
Afbeelding

tijd dat we eens afzakken naar Extra Time av4
(liefst na een derby overwinning)

Enorm ergerlijk, bijna wekelijks dat hij die mongool van een Titty en z'n fusieclubje moet bovenhalen, alsof iemand daar op zit te wachten. Zelfingenomen betwetertje van m'n klo...
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Goran_Pandev_01 » 19 maart 2013, 17:16

Ik heb liever dat hij fan is van Roma dan van Lazio. Andersom zou ik erger vinden. Moest er in zo'n commercieel ***programma iedere week een homo compleet naast de kwestie over Lazio palaveren...
Goran_Pandev_01

Berichtdoor LF » 19 maart 2013, 17:19

Goran_Pandev_01 schreef:Ik heb liever dat hij fan is van Roma dan van Lazio. Andersom zou ik erger vinden. Moest er in zo'n commercieel ***programma iedere week een homo compleet naast de kwestie over Lazio palaveren...

Het hangt allemaal samen natuurlijk. Iemand als Joos is uiteraard supporter van Rioma, mocht er een fan zitten van Lazio dan zou dat wel een heerser zijn natuurlijk. Per definitie.

;)
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen