Edy Reja

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Na Reja

Berichtdoor TCD » 15 mei 2012, 18:05

tedesc schreef:Moest Di Matteo ontslagen worden bij chelsea zou lazio interesse hebben om hem aan te stellen als trainer

Opmerkelijk aangezien hij een goede kans maakt om de CL te winnen. Ik vraag me toch ernstig af hoe je het dan beter kan doen.
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 15 mei 2012, 22:26

Ben het roerend eens met de hierboven gegeven analyses. Ondanks het feit dat Reja fantastisch werk heeft verricht de afgelopen 2,5 jaar is het duidelijk tijd voor een nieuw gezicht voor de groep! Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Reja dit zelf ook wel aanvoelt. Al hoorde ik Tare na de wedstrijd tegen Inter nog zeggen dat de club absoluut met hem door wilde...

Als ik een suggestie mag geven zou ik voor Zeman gaan. Een ervaren coach die al sinds jaar en dag aanvallend voetbal predikt en bovendien oog heeft voor jong talent. Daarnaast is hij ooit al trainer van onze club (en Boston weliswaar) geweest wat ook in zijn voordeel spreekt.
Laziale020
Administrator

Berichtdoor centrocampista » 16 mei 2012, 13:17

Ik hoor vaak ook Gasperini in de pers. Ben niet echt van hem onder de indruk. Heeft nooit echt bewezen echt het maximale uit een team te halen.
centrocampista

Berichtdoor Laziale020 » 17 mei 2012, 16:56

Volgens diverse bronnen heeft Reja inmiddels aan Lotito laten weten dat hij zijn aflopende contract niet meer wil verlengen. Desondanks lijkt Lotito nog een ultieme poging te willen gaan doen om Reja over te halen...
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Squadrismo » 17 mei 2012, 17:34

Hoop dat we geen Italiaanse fossiel meer halen die opgegroeid is met het defensieve voetbal. Sluit me verder aan met wat de rest zegt. Zeman is wel interessante mogelijkheid al zie ik het niet gebeuren! Maar goed zolang Lotito zich overal mee blijft bemoeien en Tare ook nog rondloopt blijft het een moelijk verhaal. Het veranderen van speelsijl moet je vaak de hele structuur veranderen en ik zie dat niet zo een twee drie gebeuren. Reja door laten gaan lijkt me zeer onverstandig plan.
Squadrismo

Re: Edy Reja

Berichtdoor Laziale020 » 17 mei 2012, 22:02

Reja ondanks vierde plaats weg als trainer van Lazio

Lazio moet op zoek naar een nieuwe trainer voor komend seizoen. Edy Reja liet zaterdag weten dat hij heeft besloten de club te verlaten vanwege het mislopen van de Champions League.

'Mijn avontuur bij Lazio is over', liet Reja weten. 'Voorzitter Claudio Lotito heeft me gevraagd te blijven en toen ik daar niet mee akkoord ging, vroeg hij me er nog een week over na te denken. Maar mijn beslissing staat vast en ik verander niet meer van gedachten.'

'Als we ons geplaatst hadden voor de Champions League zou ik er misschien anders over gedacht hebben', stelt Reja, die wel weet waarom het kampioenenbal misgelopen werd. 'Het hele seizoen hebben we geworsteld met blessures en de transferperiode in januari verliep uiterst teleurstellend voor ons.'

Reja was twee seizoenen werkzaam bij Lazio en greep beide keren net naast een plek in de voorronde van de Champions League. Vorig jaar eindigden de Romeinen als vijfde, terwijl de vierde plaats recht gaf op een voorronde-ticket. Afgelopen zondag eindigde Lazio op de vierde plaats, maar sinds dit seizoen hebben de Serie A-clubs één Champions League-plek minder te verdelen.

Vi.nl

De kogel is eindelijk door de kerk zo lijkt het!
Laziale020
Administrator

Re: Edy Reja

Berichtdoor lazio1900 » 02 mei 2013, 08:50

Nog eens deze van onder het stof gehaald.
Ondanks dat het een broekschijter was, en het voetbal soms niet het aanzien was behaalde Reja in 2011 een 5de plaats met 66 punten en vorig jaar een 4de plaats met 62 punten.
Onder Petko een schitterende eerste ronde ,einde seizoen 8ste? met goed 50 punten.....!!
Coppafinale?
lazio1900
Winnaar Lazio Pool 14/15

Vorige

Keer terug naar Algemeen