Edy Reja

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Reja weg, en nu?

Berichtdoor Nick13 » 26 feb 2012, 15:31

Zola's zoon op Twitter: " Papa zal maandag coach worden van Lazio. "

Ik volg al lang niet meer.
Nick13

Berichtdoor Jelle1880 » 27 feb 2012, 11:07

Laat het uit he, ik heb die bezig gezien bij West Ham en het is gewoon geen goede coach.

Schitterende mens, daar niet van, maar om een team te leiden ? Nee bedankt.
Jelle1880

Berichtdoor Laziale020 » 27 feb 2012, 16:56

"Te lo posso dire sinceramente, vivo con equilibrio ogni situazione riguardo al calcio. Ci sono notizie, racconti anche non veri, ma io con il presidente ho un ottimo rapporto, al di là di qualche problema di qualche giorno fa. Per me le cose sono finite guardiamo al futuro e pensiamo solo alla Lazio". Obiettivo futuro, e basta. Quel che conta è il proseguio di stagione, la cavalcata verso l'Europa che conta, che non può, e non deve fermarsi. Mister Reja chiude la questione, si spera per sempre: "Noi abbiamo già chiarito le nostre cose, la questione da parte mia è chiusa, chiudiamola una volta per sempre. Pensiamo alla Lazio, abbiamo un cammino importante da percorrere con grande entusiasmo e determinazione, lavoriamo il più possibile, perchè questa squadra abbia un rendimento alto fino alla fine del campionato, questo è il nostro compito, ci dev essere entusiasmo e dobbiamo cercare di fare il massimo"

Reja is vandaag op Lazio Style Radio ingegaan op zijn toekomst. Hij geeft aan dat de problemen met Lotito tot het verleden behoren en dat zijn relatie met de voorzitter verder altijd goed is geweest. Hij wil nu alleen nog maar vooruit kijken en zo hoog mogelijk eindigen op de ranglijst. Kortom, hij gaat gewoon door en er is niks aan het handje....
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 27 feb 2012, 17:00

Laziale020 schreef:
"Te lo posso dire sinceramente, vivo con equilibrio ogni situazione riguardo al calcio. Ci sono notizie, racconti anche non veri, ma io con il presidente ho un ottimo rapporto, al di là di qualche problema di qualche giorno fa. Per me le cose sono finite guardiamo al futuro e pensiamo solo alla Lazio". Obiettivo futuro, e basta. Quel che conta è il proseguio di stagione, la cavalcata verso l'Europa che conta, che non può, e non deve fermarsi. Mister Reja chiude la questione, si spera per sempre: "Noi abbiamo già chiarito le nostre cose, la questione da parte mia è chiusa, chiudiamola una volta per sempre. Pensiamo alla Lazio, abbiamo un cammino importante da percorrere con grande entusiasmo e determinazione, lavoriamo il più possibile, perchè questa squadra abbia un rendimento alto fino alla fine del campionato, questo è il nostro compito, ci dev essere entusiasmo e dobbiamo cercare di fare il massimo"

Reja is vandaag op Lazio Style Radio ingegaan op zijn toekomst. Hij geeft aan dat de problemen met Lotito tot het verleden behoren en dat zijn relatie met de voorzitter verder altijd goed is geweest. Hij wil nu alleen nog maar vooruit kijken en zo hoog mogelijk eindigen op de ranglijst. Kortom, hij gaat gewoon door en er is niks aan het handje....

Wat een vreemd verhaal toch. Dat het nu plots allemaal weer in orde is, wat moet je ervan geloven he. Langs de andere kant, de Italiaanse media kennende, hoeveel moet je van hun verslaggeving geloven. Niettemin...

DAJE!
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Re: Edy Reja

Berichtdoor TCD » 28 feb 2012, 12:44

Hij geeft aan dat de problemen met Lotito tot het verleden behoren en dat zijn relatie met de voorzitter verder altijd goed is geweest.

Hier geloof je toch werkelijk geen reet van als iemand 2x zijn ontslag indient.
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Re: Edy Reja

Berichtdoor Laziale020 » 28 feb 2012, 20:13

TCD schreef:
Hij geeft aan dat de problemen met Lotito tot het verleden behoren en dat zijn relatie met de voorzitter verder altijd goed is geweest.

Hier geloof je toch werkelijk geen reet van als iemand 2x zijn ontslag indient.

Hoeft niet per definitie aan Lotito te liggen, no? Kan ook liggen aan gebrek aan toekomstperspectief, vertrouwen van de spelers/supporters etc. Al blijft het natuurlijk wel een vreemd verhaal dat hij nu 'zomaar' ineens doorgaat en doet alsof er niks aan het handje is. Wat daar dan ook de reden van mag zijn...
Laziale020
Administrator

Na Reja

Berichtdoor TCD » 10 mei 2012, 08:01

Ik acht de kans groot dat Edy Reja na dit seizoen vertrekt bij Lazio. Dit zou betekenen dat Lazio opzoek moet naar een nieuwe trainer. Er zijn al diverse namen voorbij gekomen wie verwachten waaronder Gasperini, Casiraghi en Zola.

Wie o wie zal het worden?
TCD
Administrator

Re: Na Reja

Berichtdoor Goerlandt » 10 mei 2012, 17:36

Guardiola!
Any Given Sunday
Goerlandt

Berichtdoor TCD » 10 mei 2012, 18:08

Goerlandt schreef:Guardiola!

Zullen we dat niet doen? :roll:

Afbeelding
TCD
Administrator

Berichtdoor DiCanio9 » 10 mei 2012, 21:45

Mourinho of Van Gaal ? :mrgreen:
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor smoris » 11 mei 2012, 17:10

simeone en tegen beter weten in di canio av2
smoris

Berichtdoor AlwaysLazio » 14 mei 2012, 08:59

Reja heeft het eigenlijk sinds zijn aantreden voortreffelijk gedaan. Eerst loodste hij ons uit de degradatiezorgen, de daaropvolgende twee seizoenen wist hij Lazio telkens naar de Europa League te brengen. Op zijn prestaties valt helemaal niets aan te merken. Ik heb ook het idee dat hij zeer goed ligt bij de spelers, één van de belangrijkste redenen voor succes IMO. Dit kwam al naar voren gedurende de twee keer dat Reja zijn ontslag had ingediend. Toch hebben de meesten -waaronder ik- toch liever dat het contract van Reja niet verlengd wordt en hij plaatsmaakt voor een ander. Het voetbal dat Lazio onder Reja heeft gespeeld, mag, over het algemeen genomen, amper voetbal genoemd worden. Geen vast systeem, geen herkenbare tactiek, 1 spits, 5 of 6 middenvelders, veel te behoudend voetbal (zeker tegen de kleintjes als Siena, Novara en Lecce), weinig oog voor de jeugd, te late wissels (Alfaro tegen Siena pas 5 minuten voor tijd brengen, Rozzi idem dito tegen Novara, tja dan is het kwaad al geschied) en bovendien een slecht voorbeeld voor de spelersgroep gezien zijn geregelde 'rode kaarten'.

Ik zou graag iemand zien die tenminste herkenbaar voetbal in dit Lazio weet te slijpen. Dat je kunt zien dat de spelers een hele week met elkaar op bepaalde dingen hebben getraind i.p.v. dat er een wedstrijd wordt gewonnen door het opstellen van 8 verdedigende spelers en we per toeval 1 goal binnenprikken. Zelf het initiatief nemen (zeker tegen kleintjes) i.p.v. altijd maar inzakken en de kat uit de boom kijken. Én ik zou graag een trainer zien die niet schroomt om er eens een jonge gast in te flikkeren. Zampa, Onazi en Rozzi hebben weliswaar hun debuut gemaakt, maar Onazi mocht 1 minuut voor tijd bij een 0-1 stand (Atalanta uit) het veld in. Zampa gisteren ook pas in de 91e minuut bij een 3-1 stand en eerder ook Rozzi in blessuretijd bij een 2-0 voorsprong tegen Milan. Onder Reja mag de jeugd pas meedoen als de overwinning zeker is, en dan ook het liefst zo kort mogelijk. Daar spreekt weinig vertrouwen uit, lijkt mij.

Frank de Boer zou wat mij betreft een ideale trainer zijn. Jong, durft jeugd in te passen, speelt herkenbaar en aanvallend voetbal, stopt niet met voetballen zodra het 1-0 staat, maar probeert er nog wat bij te prikken, en is kalm vergeleken met driftkikker Reja. Het zal helaas ijdele hoop zijn... Simeone zou ook fantastisch zijn, maar ook dat gaat nu nog niet gebeuren (ooit wordt hij uiteraard trainer van Lazio). Casiraghi wordt vaak genoemd, zou ook een goede optie zijn! Weinig ervaring, dus wordt een gokje in dat geval. Ik denk echter dat het Zola gaat worden, maar ik weet niet of ik daar nu zo vrolijk van wordt...
12-05-1974
14-05-2000
AlwaysLazio
Winnaar Lazio Pool 12/13

Berichtdoor LF » 14 mei 2012, 14:59

AlwaysLazio schreef:Reja heeft het eigenlijk sinds zijn aantreden voortreffelijk gedaan. Eerst loodste hij ons uit de degradatiezorgen, de daaropvolgende twee seizoenen wist hij Lazio telkens naar de Europa League te brengen. Op zijn prestaties valt helemaal niets aan te merken. Ik heb ook het idee dat hij zeer goed ligt bij de spelers, één van de belangrijkste redenen voor succes IMO. Dit kwam al naar voren gedurende de twee keer dat Reja zijn ontslag had ingediend. Toch hebben de meesten -waaronder ik- toch liever dat het contract van Reja niet verlengd wordt en hij plaatsmaakt voor een ander. Het voetbal dat Lazio onder Reja heeft gespeeld, mag, over het algemeen genomen, amper voetbal genoemd worden. Geen vast systeem, geen herkenbare tactiek, 1 spits, 5 of 6 middenvelders, veel te behoudend voetbal (zeker tegen de kleintjes als Siena, Novara en Lecce), weinig oog voor de jeugd, te late wissels (Alfaro tegen Siena pas 5 minuten voor tijd brengen, Rozzi idem dito tegen Novara, tja dan is het kwaad al geschied) en bovendien een slecht voorbeeld voor de spelersgroep gezien zijn geregelde 'rode kaarten'.

Ik zou graag iemand zien die tenminste herkenbaar voetbal in dit Lazio weet te slijpen. Dat je kunt zien dat de spelers een hele week met elkaar op bepaalde dingen hebben getraind i.p.v. dat er een wedstrijd wordt gewonnen door het opstellen van 8 verdedigende spelers en we per toeval 1 goal binnenprikken. Zelf het initiatief nemen (zeker tegen kleintjes) i.p.v. altijd maar inzakken en de kat uit de boom kijken. Én ik zou graag een trainer zien die niet schroomt om er eens een jonge gast in te flikkeren. Zampa, Onazi en Rozzi hebben weliswaar hun debuut gemaakt, maar Onazi mocht 1 minuut voor tijd bij een 0-1 stand (Atalanta uit) het veld in. Zampa gisteren ook pas in de 91e minuut bij een 3-1 stand en eerder ook Rozzi in blessuretijd bij een 2-0 voorsprong tegen Milan. Onder Reja mag de jeugd pas meedoen als de overwinning zeker is, en dan ook het liefst zo kort mogelijk. Daar spreekt weinig vertrouwen uit, lijkt mij.

Van de eerste tot de laatste letter akkoord. Qua resultaten heeft Reja het, uiteindelijk, erg goed gedaan. Mensen feliciteren me altijd met de goede stand in het klassement, maar wanneer ik hen daarop vertel dat het voetbal eigenlijk niet om aan te zien is vinden/denken/menen ze dat ik overdrijf. Maar het voetbal ís echt niet om aan te zien. En dat is jammer. Tegen kleine ploegen als Lecce en dergelijke moet je altijd aanvallen, ze overdonderen, ze verslaan - want je ploeg ís beter, dat weet je. Grazie Reja, voor alles, maar ook voor mij mag er ander komen.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Brandhout » 14 mei 2012, 17:42

LF schreef:
AlwaysLazio schreef:Reja heeft het eigenlijk sinds zijn aantreden voortreffelijk gedaan. Eerst loodste hij ons uit de degradatiezorgen, de daaropvolgende twee seizoenen wist hij Lazio telkens naar de Europa League te brengen. Op zijn prestaties valt helemaal niets aan te merken. Ik heb ook het idee dat hij zeer goed ligt bij de spelers, één van de belangrijkste redenen voor succes IMO. Dit kwam al naar voren gedurende de twee keer dat Reja zijn ontslag had ingediend. Toch hebben de meesten -waaronder ik- toch liever dat het contract van Reja niet verlengd wordt en hij plaatsmaakt voor een ander. Het voetbal dat Lazio onder Reja heeft gespeeld, mag, over het algemeen genomen, amper voetbal genoemd worden. Geen vast systeem, geen herkenbare tactiek, 1 spits, 5 of 6 middenvelders, veel te behoudend voetbal (zeker tegen de kleintjes als Siena, Novara en Lecce), weinig oog voor de jeugd, te late wissels (Alfaro tegen Siena pas 5 minuten voor tijd brengen, Rozzi idem dito tegen Novara, tja dan is het kwaad al geschied) en bovendien een slecht voorbeeld voor de spelersgroep gezien zijn geregelde 'rode kaarten'.

Van de eerste tot de laatste letter akkoord. Qua resultaten heeft Reja het, uiteindelijk, erg goed gedaan. Mensen feliciteren me altijd met de goede stand in het klassement, maar wanneer ik hen daarop vertel dat het voetbal eigenlijk niet om aan te zien is vinden/denken/menen ze dat ik overdrijf. Maar het voetbal ís echt niet om aan te zien. En dat is jammer. Tegen kleine ploegen als Lecce en dergelijke moet je altijd aanvallen, ze overdonderen, ze verslaan - want je ploeg ís beter, dat weet je. Grazie Reja, voor alles, maar ook voor mij mag er ander komen.

Agree.
Groot respect voor Reja; altijd bevlogen en gepassioneerd langs de lijn; en hij heeft ons figuurlijk uit de goot gehaald en is vervolgens 5e en 4e geworden, uitstekend! Bovendien heeft hij ons de dubbele derby teruggegeven!! :klap: Echter, er is een tijd van komen en van gaan, OOK voor Reja. DIt team snakt naar de volgende stap: zelfbewuster voetbal spelen. Ik denk niet dat Reja ons daarin verder kan helpen. Hopelijk voelt hij dat zelf ook aan en peert-ie 'm. Anders gaat z'n hoofd volgend jaar bij het minste of geringste op het hakblok, kan ik nu al voorspellen. Type Louis van Gaal zou goed zijn; speelt herkenbaar voetbal en trek talenten aan, omdat ze weten dat ze onder hem beter worden. Al besef ik me terdege dat dit nooit realiteit gaat worden ;)
Brandhout
Administrator

Berichtdoor tedesc » 15 mei 2012, 15:58

Moest Di Matteo ontslagen worden bij chelsea zou lazio interesse hebben om hem aan te stellen als trainer
1900
tedesc

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen