Lotito VATTENE - Libera la LAZIO

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Lotito VATTENE - Libera la LAZIO

Berichtdoor Squadrismo » 21 mei 2014, 18:33

GoodFellas&LazioFreak kunnen dat het beste beantwoorden wat betreft Ultras Lazio groep. Ik verwacht als antwoord de Banda Noantri boys en CML etc. Geen kapitalisten met een albanees netwerk en agenda's die buiten het club belang om vallen.
Squadrismo

Berichtdoor LF » 22 mei 2014, 07:19

curvanord13 schreef:En niet te vergeten zijn roma verleden, hij heeft niks te zoeken bij een club als Lazio met al zijn rare uitspraken,beloftes etc.

Ik bedoel Candreva heeft in de opleiding van Roma gevoetbald, was roma fan dacht ik, werd ook gehaat door de Laziali in t begin, maar heeft nu nu meer dan bewezen en is belangrijk voor de ploeg. Dat is een goed voorbeeld, lotito, mag hopen dat die debiel snel weg gaat.

En over de CN ben ik eigenlijk kort en krachtig, zonder IRR is er voor mij geen curva nord op dit moment.
Er moet iemand aan de macht zijn, en wie zou of wil het anders doen?

Over welk Roma verleden hebben mensen het eigenlijk? En kom aub niet af met dat filmpje waar hij zogezegd juicht bij een doelpunt voor Roma, waarop twee keer niks te zien is. Candreva heeft bewezen dat hij Laziale is, en is aanvaard door de achterban.

Met alle respect, ik begrijp niet waarom mensen zeggen dat de CN zonder IRR geen CN is. Waarom? Het is een non-groep, het zijn zelfs geen Ultras wat mij (en de rest van Italië) betreft. Het zijn maffiosi, zakenmensen, die enkel en alleen aan de €€€s en aan macht denken, niks anders. Het protest tegen Lotito is gegarandeerd opnieuw een louche poging om op één of andere manier macht te verkrijgen binnen de club. Want met voetbal valt veel geld te verdienen, dus willen de maffiosi er een deeltje van uitmaken. Zie CS Milan, zie Napels, zie...

De CN was in 2010 in handen van échte Ultras, en toen was de CN vergelijkbaar met die uit de goede, oude tijden. Compact, zonder gedoe, zonder elke week een communiqué, 'no fax', zwart en geel, hard, spitsvondig, gewelddadig,... Ultras. Nu? Een stelletje zakenmensen dat deals sluit met Lotito (!!!), met de politie (!!!), dat Albanezen (!!!) toelaat in de leiding, dat er geen schaamte in kent om Albanese vlaggen op te hangen voorin, en doeken met namen van de Albanezen die vast zitten... Te gek voor woorden. 't Zijn nogal fascisten zeg. En ze haten de politie nogal zeg, vanop de piste met hun eigenlijk verboden megafoon en hun eigenlijk verboden vuurwerk en hun... Bah. En ondertussen in Bergamo (en doorheen Italië) vechten (echte) Ultras met politie en staat om dergelijke zaken (megafoon, tifo, vuurwerk,...) terug binnen te krijgen in hun tribune.

Kan iemand me uitleggen waarom er nu (!!!) protest is tegen Lotito? In een inderdaad zwak seizoen, waarin we wel opnieuw Europees speelden, in een seizoen dat volgt op enkele seizoenen waarin we Europees haalden (oa kwartfinale EL), de (dé!) Coppa wonnen, elk jaar mee deden voor Europees voetbal,...? In 2010 verklaarde de CN niet langer tegen Lotito te vechten, tussen de lijnen door was in een communiqué te lezen dat de strijd van IRR tegen Lotito puur en alleen om geld draait. Een paar jaar later verkrijgen enkele maffiosi en de IRR, waarvan een deeltje Albanees, de macht, en plots is er opnieuw protest tegen Lotito. Vreemd toch...
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor TCD » 22 mei 2014, 13:17

Het blijft inderdaad interessant waarom de protesten nu zo hevig zijn, terwijl kopstukken van de curva nog met hem op de foto gingen ter ere van Gazza. Ik denk dat er achter de schermen veel meer speelt dan wat wij met zijn allen kunnen bevatten. Geen Europees land is zo corrupt als Italië, belastingontduiking is volkssportnummer één, geschat wordt dat één op de vier inwoners van Napels een cammorist is, politici die wetten bekrachten waardoor aanklachten verlopen. Lazio is hierop geen uitzondering. Ik kan mij gewoon niet aan de indruk onttrekken dat er naast CN (lees Irriducilibil) en Lotito vele andere belanghebbenden zijn. Dit kan zijn op het gebied van merchandising, transfers weet ik veel wat. Vanuit dat oogpunt is er een constant spanningsveld tussen bovenstaande twee, soms zijn er compromissen soms niet. Beiden gebruiken de middelen die ze hebben om hun doelen te beschermen, dat botst. Het trieste is dat dit alles ten koste van Lazio gaat. Lotito is een kutvoorzitter, die geen cent heeft geïnvesteerd, vage transfers doet, spelers wegpest, iemand die totdat hij Lazio kocht niets om voetbal gaf. Achter dit protest zit helaas meer dan het bevrijden van Lazio. Die bevrijding kan worden gerealiseerd door het vertrek van Lotito én commerciële ultras. Wat mij betreft is Roma al een stuk verder dan ons daarin..
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor Giannichedda » 22 mei 2014, 14:35

Protesten tegen Lotito zorgen er alleen maar voor dat hij langer blijft. Want wie heeft er trek in om een club te kopen waar je continu door allerlei criminelen afgeperst wordt en waar je na een teleurstellende mercato het mikpunt van massale protestacties wordt. Daar moet je maar zin in hebben. Het lijkt me het beste als de achterban een wat positievere sfeer rondom Lazio zou proberen te creëren want als Lotito een goede prijs voor de club zou krijgen dan verkoopt hij vast wel, zakenman als hij is.
Giannichedda

Berichtdoor LF » 22 mei 2014, 16:36

TCD schreef:Het blijft inderdaad interessant waarom de protesten nu zo hevig zijn, terwijl kopstukken van de curva nog met hem op de foto gingen ter ere van Gazza. Ik denk dat er achter de schermen veel meer speelt dan wat wij met zijn allen kunnen bevatten. Geen Europees land is zo corrupt als Italië, belastingontduiking is volkssportnummer één, geschat wordt dat één op de vier inwoners van Napels een cammorist is, politici die wetten bekrachten waardoor aanklachten verlopen. Lazio is hierop geen uitzondering. Ik kan mij gewoon niet aan de indruk onttrekken dat er naast CN (lees Irriducilibil) en Lotito vele andere belanghebbenden zijn. Dit kan zijn op het gebied van merchandising, transfers weet ik veel wat. Vanuit dat oogpunt is er een constant spanningsveld tussen bovenstaande twee, soms zijn er compromissen soms niet. Beiden gebruiken de middelen die ze hebben om hun doelen te beschermen, dat botst. Het trieste is dat dit alles ten koste van Lazio gaat. Lotito is een kutvoorzitter, die geen cent heeft geïnvesteerd, vage transfers doet, spelers wegpest, iemand die totdat hij Lazio kocht niets om voetbal gaf. Achter dit protest zit helaas meer dan het bevrijden van Lazio. Die bevrijding kan worden gerealiseerd door het vertrek van Lotito én commerciële ultras. Wat mij betreft is Roma al een stuk verder dan ons daarin..

Helemaal akkoord! Trouwens, enkele jaren geleden waren het dezelfde personen (IRR) die de club probeerden te kopen met maffiosi uit Napels en Hongarije dacht ik. Nu hebben ze zichzelf ingelaten met een Albanese clan. En ondertussen lijdt ons Lazio onder deze situatie. Dit gaat uiteraard niet over het bevrijden van Lazio, of het wegwerken van een voorzitter omwille van transfers, dit gaat over macht. Geld en macht.

Zoals je zegt, het is overal van dat in Italië. De tribunes in Napels zijn doordrongen van de georganiseerde misdaad, in Milaan kan je daar ook van uit gaan. De drugshandel, de merchandising, de ticketing, de transfers,... Overal waar (veel) geld valt te rapen zit de maffia bij, en zo ook bij onze CN. Het is daarom trouwens, daar dacht ik overlaatst aan, dat de ex-Banda (of toch een deel ervan) zich inlaten met wat aan het gebeuren is. Zou jij een gevecht aangaan met de georganiseerde misdaad? Banda heeft z'n tijd gehad, het Ultras landschap in Italië ligt toch op z'n gat met de keiharde repressie... Enkel geld en macht valt nog te rapen, en daar is de IRR heel goed in...

Afbeelding

... En de babyspulletjes van IRR staan in afslag... €€€...
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor LF » 22 mei 2014, 16:38

Giannichedda schreef:Protesten tegen Lotito zorgen er alleen maar voor dat hij langer blijft. Want wie heeft er trek in om een club te kopen waar je continu door allerlei criminelen afgeperst wordt en waar je na een teleurstellende mercato het mikpunt van massale protestacties wordt. Daar moet je maar zin in hebben. Het lijkt me het beste als de achterban een wat positievere sfeer rondom Lazio zou proberen te creëren want als Lotito een goede prijs voor de club zou krijgen dan verkoopt hij vast wel, zakenman als hij is.

²

Zoals 'UL' in 2010 - de primavera di bellezza - hadden aangekondigd dus: het protest tegen Lotito beschadigt Lazio, enkel de club en het team telt. Spijtig genoeg hangen er nu namen van Albanezen vooraan de Curva, 't is ooit anders geweest. Zo'n beetje alsof de harde kern van Beerschot doeken zou hangen met "Mohamed vrij" en "Abdul vrij". Zou je toch eens je wenkbrauwen fronsen me dunkt!
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Laziale020 » 29 mei 2014, 14:40

Bij de presentatie van de 'Lazio Academy' afgelopen week deed Lotito een opmerkelijke uitspraak gericht aan de supporters: "Aiutatemi e ripartiamo, mi rimprovero di non aver saputo conquistarvi. Spero di farvi cambiare idea". (Help me en we zullen opnieuw beginnen, ik betreur het dat ik jullie nooit heb kunnen veroveren. Ik hoop dat jullie van gedachte veranderen.)

Wat moeten we hier nou weer van denken? De man die zo vaak als men het horen wilde zei dat hij wel zonder de supporters kon en liever in een leeg stadion zat dan in een gevulde? Meent hij dit serieus of is dit de zoveelste act uit eigen belang nu de verkoop van de merchandising terugloopt en er waarschijnlijk minder seizoenkaarten dan ooit zullen worden verkocht?! Ik denk dat alleen de toekomst het zal kunnen uitwijzen. Een goede transfermarkt zou een goed begin zijn in ieder geval...
Laziale020
Administrator

Berichtdoor smoris » 01 jun 2014, 14:39

Kan er iemand zeggen wie dan juist die Albanezen zijn die vooraan zitten?Los van het feit dat de curva mss een dubbele agenda zou hebben dan nog neemt dat niet weg dat lotito een absolute zero is.Het enige wat die man heeft gepresteerd is de club financieel gezonder gemaakt (corrigeer mij als ik fout ben) .Niet schuldenvrij want dat duurt mss nog 20 jaar.Dus andermaal lotito trap het af lul en pakt uwe albanees mee.
smoris

Berichtdoor Laziale020 » 29 jun 2014, 11:48

Dat onze voorzitter aan een zieke mate van narcisme lijdt mag inmiddels geen geheim meer zijn. De afgelopen weken kwam hij voornamelijk in de media door het uitten van zogenaamde officiële communicati waarin hij handen te kort kwam om zichzelf schouderklopjes te geven. Het gevoerde beleid bij Lazio de afgelopen 10 jaar was werkelijk uitmuntend en was onze grote Claudio er niet geweest? Dan was er helemaal geen Lazio meer. En passant deed meneer nog wel even een oproep aan de supporters om toch vooral terug te keren naar het stadion om deel te nemen aan het grote project wat Claudio Lotito heet. Vandaag liet hij zich in een interview La Repubblica ook nog even ontvallen dat het in de Italiaanse politiek ontbreekt aan een persoon zoals hij. Binnenkort kunnen we Claudio dus ook terugvinden in de Italiaanse politiek. God zegenen de greep...

Lotito non è il mio presidente!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 27 jul 2014, 21:32

Post het maar even hier:

Na het jammerlijk mislukken van de transfer van Astori heeft iemand het mobiele nummer van Tare achterhaald en op internet gezet. Vervolgens heeft hij een lading aan scheldkanonnades en bedreigingen ontvangen. Twee pesterijen zijn echter het vermelden waard. Iemand heeft op de naam van Tare een vliegticket naar Rotterdam geboekt. Vervolgens is onze td 2 uur bezig geweest om deze vlucht weer te annuleren. Een andere grappenmaker belde uit naam van Tare met een niet nader genoemde club uit het zuiden van Italië om de interesse in een speler kenbaar te maken. Toen Tare hierachter kwam kon hij ternauwernood voorkomen dat de betreffende speler in het vliegtuig naar Rome stapte.

:mrgreen: :klap: av3
Laziale020
Administrator

Berichtdoor deLachendePaus » 27 jul 2014, 21:57

:klap:
deLachendePaus
Administrator / Winnaar Lazio Pool 11/12 & 13/14

Berichtdoor Giannichedda » 28 jul 2014, 08:14

Ik betwijfel of het saboteren van de communicatielijnen en het bedreigen van onze technisch directeur bij zal dragen aan een geslaagde mercato.
Giannichedda

Berichtdoor LazioMisano » 28 jul 2014, 20:36

Laziale020 schreef:Post het maar even hier:

Na het jammerlijk mislukken van de transfer van Astori heeft iemand het mobiele nummer van Tare achterhaald en op internet gezet. Vervolgens heeft hij een lading aan scheldkanonnades en bedreigingen ontvangen. Twee pesterijen zijn echter het vermelden waard. Iemand heeft op de naam van Tare een vliegticket naar Rotterdam geboekt. Vervolgens is onze td 2 uur bezig geweest om deze vlucht weer te annuleren. Een andere grappenmaker belde uit naam van Tare met een niet nader genoemde club uit het zuiden van Italië om de interesse in een speler kenbaar te maken. Toen Tare hierachter kwam kon hij ternauwernood voorkomen dat de betreffende speler in het vliegtuig naar Rome stapte.

:mrgreen: :klap: av3

Hahahaha grande grande :lol:
S.S. Lazio 1900
LazioMisano

Berichtdoor LF » 20 aug 2014, 11:38

Abonnementen:

Qui la classifica:

1) Juventus 27.000 (campagna chiusa)
2) Roma 26.000
3) Inter 19.000
4) Fiorentina 19.000
5) Sampdoria 17.000
6) Genoa 15.000
7) Milan 15.000
8) Hellas Verona 13.500
9) Cesena 10.600
10) Torino 10.000
11) Atalanta 8.900
12) Sassuolo 6.500
13) Parma 6.500
14) Palermo 6.300
15) Udinese 5.500
16) Napoli 5.500
17) Empoli 5.000
18) LAZIO 5.000
19) Chievo Verona 3.800
20) Cagliari 2.500
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor DiCanio9 » 12 jan 2015, 23:50

Lotito heeft gezegd dat hij opstapt als president van Lazio als de buren kampioen zouden worden..... :roll:
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen