Lotito VATTENE - Libera la LAZIO

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Lotito VATTENE - Libera la LAZIO

Berichtdoor DiCanio9 » 27 jan 2016, 06:53

S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor LF » 05 apr 2016, 11:21

Dit zou zoonlief zijn... Aan wie Lotito af en toe zegt Lazio over te laten...

Afbeelding

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Laziale020 » 05 apr 2016, 11:50

Het lijkt wel steeds erger te worden. Ik zat net ineens een beetje te dagdromen. Waarom beginnen de supporters niet een 'nieuw' Lazio? Vergelijkbaar met FC United of Manchester bijvoorbeeld. In Italië mag je volgens mij als nieuwe club in de serie D beginnen (zie Parma). Dan kost het een paar jaar om in A te komen, maar dan heb je wel wat. In alle geledingen van de club is er wel steun voor te vinden vermoed ik zo. Haal een paar oud-spelers erbij die belangeloos een bijdrage willen leveren en een paar nog actieve oud-spelers die je voor weinig op kan pikken: Berni, Stendardo, Mudingayi, Ledesma, Foggia en Floccari bijvoorbeeld. Zorg dat de supporters zelf op vrijwillige basis Flaminio weer opknappen en je hebt een stevige basis voor een club zonder dat die beroepsidioot de boel verder kapot maakt. Enige grote nadeel is dat je natuurlijk op die manier je historie te grabbel gooit, maar nood breekt wetten wellicht? Bovendien acht ik de kans dan aanwezig dat het 'echte' Lazio failliet gaat en je de prijzen en logo's makkelijk kan opkopen zoals Napoli en Fiorentina in het verleden ook hebben gedaan. Daar hoor je nu ook niemand meer over...
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 05 apr 2016, 14:03

Stel je voor...

Elke twee weken een tot de nok gevuld Flaminio! av1

Klinkt fantastisch.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor DiCanio9 » 03 sep 2017, 08:28

Lotito heeft in een interview verklaard, dat hij in 2004 Lazio overnam met een schuld van 550 miljoen en een jaarlijks verlies van 85 miljoen. Nu heeft de club een positief eigen vermogen van 30 miljoen, volgens hem. Als deze cijfers kloppen, moet ik hem daarvoor, ondanks alle negatieve aspecten van de man, toch een groot compliment maken. :klap:
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Vorige

Keer terug naar Algemeen