Grazie Stefano Mauri

Bespreek hier alles over de eerste club van Rome

Re: Transfermarkt

Berichtdoor Jelle1880 » 09 jul 2015, 15:38

Mauri is ook weg...

Aangekondigd op zijn officiele Facebook pagina.
Jelle1880

Berichtdoor DiCanio9 » 09 jul 2015, 17:21

Dat vind ik persoonlijk heel jammer :( . Een nuttige, betrouwbare speler, die ons jarenlang trouw gebleven is en bovendien veel ervaring meebracht. Grazie Stefano ! :klap:
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor Rocchi » 09 jul 2015, 19:18

Grazie Stefano Mauri!

Na Ledesma wederom een oudere speler weg. Tare en Lotito willen verjongen en ik juich dat toe. Er blijven voldoende ervaren spelers over.
Qua inkomende transfers is het nog verdacht rustig...
26-05-2013
'71 LULIC
Rocchi

Berichtdoor Goran_Pandev_01 » 09 jul 2015, 21:58

Doodzonde van Mauri. Ik vond hem echt een klasbak. Dat jaar hadden ze hem nog mogen gunnen om zijn carrière af te sluiten vind ik...
Goran_Pandev_01

Berichtdoor Squadrismo » 10 jul 2015, 00:28

Goran_Pandev_01 schreef:Doodzonde van Mauri. Ik vond hem echt een klasbak. Dat jaar hadden ze hem nog mogen gunnen om zijn carrière af te sluiten vind ik...

Je moet je alleen wel afvragen of hij de ontwikkeling van andere spelers niet in de weg zit en vorig jaar kan je opzich wel zien als een laatste jaartje. Bovendien hangt er alweer een proces aan zijn broek. Hoe graag ik Mauri ook zie spelen omdat hij een icoon is voor de club en hij een goed seizoen heeft gespeeld snap ik de keuze wel. Wellicht was zijn salaris eis voor de rol die de club in gedachten had ook vrij fors voor nog een jaar.
Squadrismo

Grazie Stefano Mauri

Berichtdoor Laziale020 » 10 jul 2015, 15:13

Na Ledesma heeft ook Stefano Mauri laten weten deze zomer te vertrekken. Na 284 wedstrijden en 46 doelpunten gaat hij zijn geluk elders beproeven. Persoonlijk had ik hem er graag nog een jaar bij gehad. Zijn ervaring, flair en stijl maakten hem tot een zeer bruikbare en effectieve speler.

Afbeelding

Grazie Stefano av2 av5 av2
Laziale020
Administrator

Re: Grazie Stefano Mauri

Berichtdoor Goran_Pandev_01 » 10 jul 2015, 15:41

mss wel zijn mooiste goal in tien (!) jaar Lazio!
Goran_Pandev_01

Berichtdoor deLachendePaus » 11 jul 2015, 22:10

Onze meest fotogenieke speler weg [CRYING FACE].

Wat een held, had hem er nog wel een jaartje bij willen hebben.
deLachendePaus
Administrator / Winnaar Lazio Pool 11/12 & 13/14

Berichtdoor Goran_Pandev_01 » 13 jul 2015, 09:02

Het is dezer dagen ook mode om een afscheidsbrief te schrijven:

"Nel mio cuore sono stato, sono e sarò sempre il Capitano della mia amata Lazio. Con il Presidente Lotito ho sempre avuto un ottimo rapporto. Non abbiamo mai, e sottolineo mai, avuto problemi contrattuali, men che meno problemi di soldi. È sempre bastata una stretta di mano. In questi giorni ho più volte parlato con il Presidente e di comune accordo abbiamo deciso di terminare qui, dopo quasi 10 stupendi anni, il nostro rapporto professionale e di salutarci con il sorriso e tante lacrime. Mi mancherà tutto. Mi mancherà la mia fascia. Mi mancherà la mia maglia. Mi mancherà il mio armadietto. Mi mancherà l'odore di Formello. Mi mancheranno i miei compagni, dei quali per tanti anni, con fierezza, ne sono stato il Capitano. Mi mancheranno tutte quelle persone che per anni hanno fatto parte della mia quotidianità e che non dimenticherò mai. Mi mancherà il vostro eccezionale tifo e il vostro calore, unico al mondo. Grazie di cuore per il vostro sostegno. Mi avete aiutato a sorridere anche quando avrei voluto solo piangere. L'Aquila rimarrà sempre nel mio cuore. Non smetterò MAI di essere uno di Voi. Di solito il tempo cura le ferite, anche quelle più profonde... spero sia così anche per me. Sono certo che questo sia un arrivederci e non un addio... Con onore, fede ed orgoglio. Stefano Mauri. Il Vostro Capitano. Forza S.S. Lazio ....sempre!".
Goran_Pandev_01

Keer terug naar Algemeen