10. S.S. LAZIO - Cagliari (26/10/2016)

Alles over de wedstrijden van Lazio

Re: 10. S.S. LAZIO - Cagliari (26/10/2016)

Berichtdoor Brandhout » 27 okt 2016, 10:05

Laziale020 schreef:
Brandhout schreef:Aardige pot. Wallace matig achterin. Onze tridente Immo-Kei-And draait op volle toeren!! av2

Hoedt wel goed begrijp ik dus?

Onze vriend Hoedt speelt wel prima ja. Hij heeft de inspeelpass en de openingen en speelt zo'n pot -waar je niet echt wordt getest-automatisch met de nodige flair. Wallace is er zo een uit het rijtje Diakite - Ciani - Mauricio... waarbij je bang wordt als ze achterin aan de bal zijn..

Vwb Hoedt: ik hoor VI (Boeringa) en anderen opperen dat hij in oranje moet etc. Zeer optimistisch omdat die gasten alleen op opstellingslijstjes zien dat hij basis speelt (vorig jaar ook altijd) en niet weten welke kwaliteit hij levert omdat ze simpelweg niet kijken. True dat hij verder is dan vorig jaar maar eerst maar eens over een langere periode bewijzen inclusief bv derby straks, Sassuolo, Napels uit, Inter uit etc etc. Zo is het De Vrij immers ook vergaan.
Brandhout
Administrator

Berichtdoor Giannichedda » 27 okt 2016, 14:06

Hoedt in oranje, tamelijk lachwekkend inderdaad. Zulke "journalisten" zijn niet serieus te nemen. Denk overigens niet dat we hier bang voor hoeven te zijn aangezien De Vrij het de laatste keer niet eens tot de basisopstelling van oranje schopte.
Giannichedda

Berichtdoor Laziale020 » 28 okt 2016, 07:25

Ik merk het ook aan vrienden van me. Die vragen ook elke keer waarom Hoedt niet in Oranje zit. Laten we niet vergeten dat hij zowel vorig seizoen als dit seizoen voornamelijk speeltijd krijgt door blessures van anderen. Uiteindelijk vind ik het nog steeds wel een talentvolle speler. Hij is kopsterk, redelijk snel, heeft een goede inspeelpas en straalt toch wel wat uit. Het enige waar het echt aan ontbreekt is een stukje voetbalintelligentie en ik vraag me wel af of je dat kan aanleren.
Laziale020
Administrator

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden