Inter

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Inter

Berichtdoor LF » 05 mei 2010, 22:49

Sinds jaar en dag bestaat er een vriendschap tussen de ultras en supporters van Lazio en Inter, niet zomaar respect, maar een band. In Italië noemt men dat een "gemellaggio' - broederschap. Sommigen onder ons leven misschien nog niet eens twintig jaar - maar de band tussen de achterban van de enige club in Rome en de enige club in Milaan is sterk, heel sterk. In mei 2002 hebben wij hun ploeg en club pijn gedaan om het veld, maar op de tribunes was de vriendschap sterker dan ooit, en dat is net als afgelopen zondag feestelijk gevierd. De ultras van Lazio hebben vorig weekend andermaal getoond dat de Interisti een vriend zijn voor het leven, net zoals zij - onder andere met hun fantastische tifo voor Gabriele Sandri - getoond hebben dat de band één van de sterkste in Italië is. Ik persoonlijk heb Inter altijd mooier gevonden dan Milan, en door opvoeding zeg maar is dat alleen maar gegroeid. Inter is Milaan, Lazio is Rome. Ik denk dat Inter - zeker na de afgelopen (bewogen) dagen en weken - een aparte topic verdient, en ik hoop dat de mods daarmee akkoord gaan. Laziali en Interisti hebben samen geprotesteerd en gevochten tegen het onrecht in Milaan op 11 november 2007, na de moord op Gabriele. Laziali en Interisti gaan samen door het leven, strijdend tegen het onrecht, de media, tegen de massa, tegen de hypocrieten, tegen Roma.

LAZIO av3 INTER
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Re: INTER

Berichtdoor GoodFellas » 05 mei 2010, 23:15

Na een officieel Hellas topic, nu ook eentje van Inter! Natuurlijk zijn wij het daarmee eens! Deze club verdiend het!
De reden dat ik Inter support is natuurlijk vooral vanwege de gemellagio maar ook voor de politiek (uiteraard ook een belangrijke peiler van deze gemellagio). Wat ik zeer jammer vind van Inter is dat er momenteel nauwelijks nog een Italiaan in het elftal te vinden is... Maar goed, dat is helaas een trend in het hele Europese voetbal (al schiet Inter er wel bovenuit). Verder hoop ook ik dat Inter de scudetto en de CL zal winnen! De eerste Italiaanse club die dat lukt. Het is ze gegund!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor LF » 05 mei 2010, 23:15

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor LF » 05 mei 2010, 23:22

GoodFellas schreef:Na een officieel Hellas topic, nu ook eentje van Inter! Natuurlijk zijn wij het daarmee eens! Deze club verdiend het!
De reden dat ik Inter support is natuurlijk vooral vanwege de gemellagio maar ook voor de politiek (uiteraard ook een belangrijke peiler van deze gemellagio). Wat ik zeer jammer vind van Inter is dat er momenteel nauwelijks nog een Italiaan in het elftal te vinden is... Maar goed, dat is helaas een trend in het hele Europese voetbal (al schiet Inter er wel bovenuit). Verder hoop ook ik dat Inter de scudetto en de CL zal winnen! De eerste Italiaanse club die dat lukt. Het is ze gegund!

Akkoord. Maar goed, kijk naar Engeland, één van de beste competities ter wereld zegt men. Hoeveel Engelsen spelen daar bij de topclubs? Bitter weinig.

En ook, het is niet de club of de ploeg van Inter waarmee we bevriend zijn. Het is de achterban, het zijn de fans, de ultras. Ze hebben dezelfde idealen, dezelfde waarden. Een tifo van die aard, voor Gabriele, dat doen weinigen. Dat is vrij uniek. Politiek heeft er ergens mee te maken, maar het is zoveel meer dan dat. Het zijn niet alleen de ultras, maar ook de fans die bevriend zijn en respect voor elkaar hebben, en tonen.

Laat ons hopen voor Inter, dat ze kampioen mogen worden, en dat ze de CL mogen winnen, het is ze uiteraard gegund.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor DiCanio9 » 06 mei 2010, 00:33

Mee eens. Vroeger had ik om voetbal- en wedtechnische redenen altijd een voorkeur voor AC Milan, maar in de laatste 2 jaar is mijn respect voor Inter enorm gestegen. Ik ben blij voor ze dat ze vanavond de Coppa hebben gewonnen en hoop van harte dat de scudetto en de CL zullen volgen. av5 av5 av5
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor Laziale020 » 06 mei 2010, 10:20

Uietraard verdient de toekomstig én regerend kampioen van Italia een eigen topic :mrgreen:

Nee, even zonder gein. Wat we afgelopen zondag gezien hebben, en ook al in eerdere versie waar een aantal mensen van het forum ook geweest zijn, is iets aparts. Zo'n sterke vriendschap en tolerantie tussen twee supportersgroepen is heel zeldzaam in het huidige voetbal. Om nog maar te zwijgen over hun support richting de familie van Gabriele. Bij de schitterende tifo voor Gabriele was zijn broer aanwezig en ook hij sprak zich vol bewondering uit over het respect van de interisiti.

Afbeelding

av5
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 06 mei 2010, 10:39

Gisteren:

Afbeelding

Afbeelding

Riomanisti - "Terwijl jij OH NOOO deed, deed je moeder OH SIII."

Afbeelding

Laziali - "OH SIII, en ik jouw moeder."

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor smoris » 06 mei 2010, 11:09

av1
smoris

Berichtdoor Laziale020 » 06 mei 2010, 12:29

haha die foto's van die spandoeken zijn geweldig! Niet voor het eerst worden de romanisti ook op dat vlak weer belachelijk gemaakt av1
Laziale020
Administrator

Berichtdoor deLachendePaus » 06 mei 2010, 17:50

Mooi om het doek van 'distinti saluti romani' te zien av2
deLachendePaus
Administrator / Winnaar Lazio Pool 11/12 & 13/14

Berichtdoor LF » 10 mei 2010, 19:54

"Curiosità avvenuta ieri allo stadio Meazza durante la partita Inter-Chievo: ai gol della Lazio, dalla Curva Nord interista è arrivato un boato. Ancora più forte, dunque, il gemellaggio tra le due tifoserie. La Lazio è salva e i tifosi dell'Inter hanno festeggiato, insieme alla vittoria sul Chievo, anche la salvezza biancoceleste.

Domenica a Siena le due tifoserie si ritroveranno ancora una volta insieme: infatti, molti laziali raggiungeranno Siena per sostenere con i meneghini la squadra neroazzurra."

av1
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor GoodFellas » 10 mei 2010, 20:07

LF schreef:"Curiosità avvenuta ieri allo stadio Meazza durante la partita Inter-Chievo: ai gol della Lazio, dalla Curva Nord interista è arrivato un boato. Ancora più forte, dunque, il gemellaggio tra le due tifoserie. La Lazio è salva e i tifosi dell'Inter hanno festeggiato, insieme alla vittoria sul Chievo, anche la salvezza biancoceleste.

Domenica a Siena le due tifoserie si ritroveranno ancora una volta insieme: infatti, molti laziali raggiungeranno Siena per sostenere con i meneghini la squadra neroazzurra."

av1

Meraviglioso! Ik dacht bij de eerste keer dat er bij Roma-Cagliari gescoord was, maar op een gegeven had ik toch zoiets van; zal het dan toch voor ons Lazio zijn... En zie hier av3
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor LazioRotterdam » 10 mei 2010, 23:15

Mooi hoor, die vriendschappelijke band wordt alleen maar sterker zo. av5
LazioRotterdam

Berichtdoor LF » 11 mei 2010, 12:33

"Dank u om ons Interisti gemaakt te hebben. Proficiat mama's."

Afbeelding

"..."

Afbeelding

"Totti icoon van het Italiaanse voetbal? Van dat waar we ons voor schamen."

Afbeelding

"Bij Inter meteen onderzoek voor wat twijfel, bij Roma niks want alles is gepermitteerd."

Afbeelding

"Tussen de grote baby (Totti) en de indringer heb je je als de gekende angsthaas gedragen."

Afbeelding

"Rossella Sensi (voorzitter Roma): zij die je al jaren domineren, hoeven zich voor niks te schamen."

Afbeelding

av3
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor GoodFellas » 11 mei 2010, 15:29

Vele betere antwoorden konden er niet worden gegeven op die judenclub!

DAJE INTER!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Volgende

Keer terug naar Chat