Inter

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: Inter

Berichtdoor CURVA NORD » 02 sep 2012, 21:24

:klap:
BOIA CHI MOLLA
CURVA NORD

Berichtdoor Jelle1880 » 03 sep 2012, 00:29

1-3 verloren van Merda, ik denk niet dat Inter dit seizoen voor de prijzen zal meedoen...
Jelle1880

Berichtdoor DiCanio9 » 03 sep 2012, 05:56

Is slechts een wedstrijd, het seizoen duurt nog lang, etc.
Inter heeft geen slecht team, is een van de achtervolgers van Juve, net als Lazio, Napoli en waarschijnlijk ook AC Milan en mss Merda...
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor Jelle1880 » 03 sep 2012, 16:03

Afbeelding

Jelle1880

Berichtdoor Jelle1880 » 14 maart 2013, 20:37

Inter maakt zowaar een 3-0 achterstand tegen Spurs goed (mede dankzij Gallas :lol: )

Jelle1880

Berichtdoor Nick13 » 14 maart 2013, 21:29

4-1, nog een kleine tien minuten. Spanning troef, wat een match!
Nick13

Berichtdoor LF » 15 maart 2013, 09:54

Punish the racists, says AVB after Inter fans aim abuse at Adebayor and Spurs team-mates

Andre Villas-Boas urged UEFA to act after Tottenham players were subjected to racist abuse during the 4-1 defeat by Inter Milan. Striker Emmanuel Adebayor and his team-mates were the victims of abuse by Inter fans waving an inflatable banana. Inter were fined only £43,000 by Serie A officials after former Manchester City striker Mario Balotelli was racially abused during last month’s Milan derby and Villas-Boas pleaded with UEFA to hand out a more severe punishment this time.

The Tottenham boss said: 'It's a very sensitive situation. UEFA set out to act on that situation. It was very, very easy to hear the chanting so I am sure that UEFA will act on it. 'It's difficult for Inter Milan because it is something that in some way has happened before. It doesn't mar the game but it is something that should have been avoided.' Lazio were fined just £32,500 after fans directed racist chants towards Jermain Defoe, Aaron Lennon and Andros Townsend when the teams met in September. The Italian club received another £120,000 sanction in January after racist chanting spoilt games against Spurs and Maribor.

Tottenham have yet to confirm whether an official complaint will be made, but UEFA, who tonight declined to comment on the matter, might be expected to act having done so against another Italian club earlier in the Europa League. Lazio were fined for racist chanting in their Group J tie at White Hart Lane in September and were reprimanded again for racist behaviour in November's return game. Subsequent trouble during their last-32 match against Borussia Monchengladbach, including more racist chanting, led to a two-game order for Lazio to play behind closed doors.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Giannichedda » 15 maart 2013, 10:12

Striker Emmanuel Adebayor and his team-mates were the victims of abuse by Inter fans waving an inflatable banana

:lol: :lol: :lol: Dit is echt briljant. Als je je racistisch bejegend voelt door de aanwezigheid van een opblaasbare banaan dan zit er ergens iets niet goed in je bovenkamer. Begint zo zoetjes aan echter wel een beetje vermoeiend te worden, dat gejank over racisme na iedere speelronde.
Giannichedda

Berichtdoor LF » 15 maart 2013, 10:16

Giannichedda schreef:
Striker Emmanuel Adebayor and his team-mates were the victims of abuse by Inter fans waving an inflatable banana

:lol: :lol: :lol: Dit is echt briljant. Als je je racistisch bejegend voelt door de aanwezigheid van een opblaasbare banaan dan zit er ergens iets niet goed in je bovenkamer. Begint zo zoetjes aan echter wel een beetje vermoeiend te worden, dat gejank over racisme na iedere speelronde.

Het is inderdaad stilletjes aan té belachelijk voor woorden aan het worden zeg, heel dat gedoe mbt racisme. Dat er een handvol mensen oerwoudgeluiden maken als een donkere speler aan de bal is, nu ja, is dat racisme? Lijkt me eerder de tegenstander intimideren, net zoals je de lijnrechter bespot als hij het niet goed doet, of de arbiter, of eender welke andere speler van de andere ploeg - een kleine is een dwerg en een grote een lomperik en Bart Goor een homofiel en Gert Verheyen een paard, enzovoort. Niks mis mee.

Dat ze nu al gaan beginnen bleiten omdat er een banaan te zien is, te gek voor woorden. Trouwens, als ze dan toch bezig zijn, dan mogen ze zowat elke wedstrijd achter gesloten deuren spelen lijkt me, want er zijn élke speelronde en bij ongeveer élke wedstrijd incidenten (geweld/'racisme'). Doe toch effe normaal.

OT: spijtig dat Inter het net niet haalde gisteren, was mooi geweest.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Giannichedda » 15 maart 2013, 10:51

Helemaal mee eens inderdaad. Als er iemand terwijl ik aan het voetballen ben een stuk kaas of een opblaasbare molen het veld op zou gooien dan lach je dat weg en ga je over tot de orde van de dag. Donkere spelers echter staan zo zwak in hun schoenen en zijn dermate onzeker dat ze overal van over hun toeren raken. Het lijkt wel of dat ze zich schamen voor hun huidskleur en afkomst en daar absoluut niet mee geconfronteerd willen worden. Dat is allemaal nog tot daar aan toe maar dat de UEFA de wensen van deze mensen probeert te faciliteren, kwistig met boetes strooit, en speelronde na speelronde verpest door wedstrijden zonder publiek te laten spelen is te gek voor woorden.

Mooie wedstrijd van Inter, al heb ik zelden zo'n grote thuisfluiter gezien als die scheidsrechter van gisteren.
Giannichedda

Berichtdoor Jelle1880 » 15 maart 2013, 11:56

Tijd dat men Man City dan ook gaat straffen:

Afbeelding

Of is dit anders ?
Voor zover ik weet is de Inter fan met die banaan iemand die dat altijd mee neemt naar de match, beetje raar maar lijkt me niks racistisch aan.
Jelle1880

Berichtdoor Laziale020 » 24 maart 2013, 18:11

Ik ben volgende week met Pasen in Milaan en Verona en laat ik nou net toevallig zien dat dan Inter-Juve is. Nu nog de dame zover krijgen en ik kan een leuk potje meepakken :mrgreen:
Laziale020
Administrator

Berichtdoor DiCanio9 » 25 maart 2013, 06:27

Laziale020 schreef:Ik ben volgende week met Pasen in Milaan en Verona en laat ik nou net toevallig zien dat dan Inter-Juve is. Nu nog de dame zover krijgen en ik kan een leuk potje meepakken :mrgreen:

Lazio - Catania gaat niet lukken ? ;)
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor Laziale020 » 25 maart 2013, 20:46

DiCanio9 schreef:
Lazio - Catania gaat niet lukken ? ;)

Een korte onderbreking van het shoppen in Milaan moet lukken, maar een hele dag gaat me nooit lukken haha ;)
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 26 mei 2013, 21:31

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Vorige

Keer terug naar Chat