Ok. Je MOET kiezen.

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Wie o wie?

Balotelli
11
92%
Totti
1
8%

Totaal aantal stemmen : 12

Ok. Je MOET kiezen.

Berichtdoor TCD » 18 mei 2010, 20:42

Een leuke dinsdagavond pool, graag uitleg in je post. :mrgreen:
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Re: Ok. Je MOET kiezen.

Berichtdoor Laziale020 » 18 mei 2010, 20:50

TCD schreef:Een leuke dinsdagavond pool, graag uitleg in je post. :mrgreen:

Ga je zelf je keuze ook nog toelichten :mrgreen:

Naja ik vind totti zo'n achterlijke, smerige idioot. Hok maakt hij rome al jaren te schande met zijn belachelijke uitlatingen en acties. Ik heb veel meer respect voor een jongen als De Rossi, die misschien ook niet de minste romanista is, maar wel een stuk intelligenter is dan onze huilbaby.

Enne tsja Balotelli is ook niet mijn favoriete speler, maar nog lang niet zo'n idioot als totti. Al heeft hij misschien wel de potentie :mrgreen:
Laziale020
Administrator

Berichtdoor TCD » 18 mei 2010, 20:56

Laziale020 schreef:
Ga je zelf je keuze ook nog toelichten :mrgreen:

Naja ik vind totti zo'n achterlijke, smerige idioot. Hok maakt hij rome al jaren te schande met zijn belachelijke uitlatingen en acties. Ik heb veel meer respect voor een jongen als De Rossi, die misschien ook niet de minste romanista is, maar wel een stuk intelligenter is dan onze huilbaby.

Enne tsja Balotelli is ook niet mijn favoriete speler, maar nog lang niet zo'n idioot als totti. Al heeft hij misschien wel de potentie :mrgreen:

Bij deze. Ik kies ook voor Balotelli.

Totti is een klein verwend kind die altijd op handen is gedragen, altijd wordt verdedigd. Iemand die zicht nooit hoeft te vernatwoorden. De Rossi geniet ook mijn respect zeker na zijn reactie op het moment dat Totti Balotelli schopte, hij ging met zijn handen voor zijn hoofd en je zag hem denken wat doe je nu...

Balotelli mag ik ook absoluut niet, maar mijn haat tegen totti kent geen grenzen. Die tegen Balotelli wel ik moest mezelf erop betrappen dat ik hem aanmoedigde zondag j.l.
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor LF » 18 mei 2010, 21:03

Allebei talent, de ene oerdom, de andere ongelofelijk arrogant. De ene blank, de andere zwart - dit wordt een zéér interessante poll. :mrgreen:

Maar wat mij betreft - Balotelli. Hij mag dan nog zo hatelijk zijn, niks kan tippen aan de dommigheid, de hypocrisie (en de tranen) van Totti en z'n fusieclubje. Balotelli heeft volgens mij wel verstand, iets wat je niet kan zeggen van die homofiel. Arrogant zijn ze, als ik er zo over nadenk, alletwee eigenlijk wel. Het enige verschil lijkt me dat Balotelli jong, wild, uitgelaten is, en daarom vaak debiele acties doet, terwijl Totti simpelweg geboren is met een schaarse 1927 hersencellen en bijgevolg z'n debiele daden nooit in de hand zal hebben - hij is achterlijk geboren en zal ook zo sterven. Balotelli mag dan wel bij onze broeders van Inter spelen, hij is wel uitgekotst door z'n eigen ultras en fans, terwijl Totti - wat hij ook doet - aanbeden wordt door die blinde meelopers en hypocriete smeerlappen, de vieze massa. Maar goed, uiteindelijk niet eens zo'n moeilijke keuze. De haat tegenover rioma en Totti is veel te sterk, dus...

Daje Balotelli! :mrgreen: :shock:
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor DiCanio9 » 18 mei 2010, 22:36

Ik haat ze allebei, maar Balotelli is iets minder erg. Simpel. Niets is erger dan Totti met zijn arrogante kankerkop. :evil:
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor LF » 18 mei 2010, 23:00

De eerste die voor Totti stemt, heeft maar beter een héél goeie reden. :mrgreen: (zoniet levenslange ban wat mij betreft!)
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor tedesc » 25 mei 2010, 18:43

Welke laziale gaat nu totti kiezen?

:D
av2
1900
tedesc

Berichtdoor laziopersempre » 12 jul 2010, 19:42

Ik koos T*tt*, gezien het gezeik met Ledesma kunnen we nog wel meer over de balk smijten, en is het niet erg om je tackels te oefenen op iemand die toch NOOIT in het Lazio shirt MAG lopen.

Dus T*tt* om op te oefenen op de training zodat we in de wedstrijden minder kaarten krijgen. En natuurlijk om hem nooit meer normaal te zien lopen... of is dat te cynisch?
giustizia per tutti, punisca gli assassini
laziopersempre

Berichtdoor drake1900 » 13 jul 2010, 20:00

1 simpel woord t#tti= MERDA :evil:
drake1900

Keer terug naar Chat