hey iedereen

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: hey iedereen

Berichtdoor Zuffi » 01 jun 2010, 21:47

@ 077

Befaamde busreis he ;)
Wir kriegen euch alle!
Zuffi

Berichtdoor Nick13 » 01 jun 2010, 22:37

Lazionulzevenzeven schreef:
Nickx13 schreef:
Lazionulzevenzeven schreef:zat er toevallig bij de laatste derby iemand in de bus terug naar het station bij 5 nederlanders, het waren 3 belgen dacht ik te horen het was een vrij lege bus?

btw Welcome bart !

av2

Al een tijdje na de wedstrijd? Daar was ik bij, ja. Tenzij er uiteraard nog 3 andere Vlamingen de bus namen naar Termini. :D

Je had iets moeten zeggen, hadden we nog wat kunnen drinken samen!

jaa het was een half uurtje naar de afterparty op de brug, ik hoor ook een beerschot kreet dacht ik te horen toen ik de bus uit liep, maargoed volgende keer beter av2

Haha, ja, dan waren wij het vast.

Klopt, volgende keer, zonder twijfel!
Nick13

Berichtdoor Lazionulzevenzeven » 02 jun 2010, 12:33

Zuffi schreef:@ 077

Befaamde busreis he ;)

ik vond de auto reis toch iets befaamder av3
Spaccarotella pezzo di merda
Lazionulzevenzeven

Berichtdoor drake1900 » 02 jun 2010, 13:40

GoodFellas schreef:
Laziale020 schreef:
drake1900 schreef:Heb hier thuis een fles Bhorhetti staan he nick,ben al aant oefenen voor volgende derby :evil:

Borghetti is koning :!: Heb je een flesje bij de slijter gehaald of kan je het daar ook krijgen?

Wij hebben gvd de grootste moeite gedaan om een fles Borghetti te scoren en hij heeft er gewoon een thuis staan! Wij eisen een verklaring :mrgreen:

Heb een collega een fles laten meebrengen :D !maar volgende keer als je in rome bent moet in in termini de roltrappen naar beneden pakken en daar is een supermarkt die flessen borghetti verkopen,dacht 9euro de fles!!!
drake1900

Berichtdoor GoodFellas » 02 jun 2010, 20:14

drake1900 schreef:Heb een collega een fles laten meebrengen :D !maar volgende keer als je in rome bent moet in in termini de roltrappen naar beneden pakken en daar is een supermarkt die flessen borghetti verkopen,dacht 9euro de fles!!!

Vreemd dat we daar overheen gekeken hebben. Zijn daar toch wel met enige regelmaat geweest... Bedankt iig, zal er de volgende keer zeker langs gaan!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor drake1900 » 02 jun 2010, 20:56

GoodFellas schreef:
drake1900 schreef:Heb een collega een fles laten meebrengen :D !maar volgende keer als je in rome bent moet in in termini de roltrappen naar beneden pakken en daar is een supermarkt die flessen borghetti verkopen,dacht 9euro de fles!!!

Vreemd dat we daar overheen gekeken hebben. Zijn daar toch wel met enige regelmaat geweest... Bedankt iig, zal er de volgende keer zeker langs gaan!

Ja gewoon aan de ingang van termini (kant van de Via Marsala) direct de roltrappen naar beneden pakken en bijna onmiddelijk aan de rechterkant is de supermarkt.
drake1900

Berichtdoor Aanvoerder_410 » 25 jun 2011, 12:44

Vind het overbodig om een nieuw topic aan te maken, dus bij deze hier.

Ben 31, fanatiek Ajacied en op VAK410 bekend als Aanvoerder. Support Lazio sinds 1996, simpelweg omdat ik ook kwart Italiaans ben. Verder support ik ook al jarenlang fanatiek Slavia Praag, waar ik een paar seizoenen een seizoenskaart heb gehad en binnenkort verhuis ik weer terug naar Praag.

Jaren geleden al gehoord van deze site, maar nooit de tijd genomen om het goed te checken. Nederlandstalige Laziali zijn helaas nogal zeldzaam, dus bij deze toch maar eens geregistreerd.
Aanvoerder_410

Berichtdoor LF » 25 jun 2011, 12:47

Aanvoerder_410 schreef:Vind het overbodig om een nieuw topic aan te maken, dus bij deze hier.

Ben 31, fanatiek Ajacied en op VAK410 bekend als Aanvoerder. Support Lazio sinds 1996, simpelweg omdat ik ook kwart Italiaans ben. Verder support ik ook al jarenlang fanatiek Slavia Praag, waar ik een paar seizoenen een seizoenskaart heb gehad en binnenkort verhuis ik weer terug naar Praag.

Jaren geleden al gehoord van deze site, maar nooit de tijd genomen om het goed te checken. Nederlandstalige Laziali zijn helaas nogal zeldzaam, dus bij deze toch maar eens geregistreerd.

Benvenuto! av3
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor CURVA NORD » 25 jun 2011, 12:50

welkom av2
BOIA CHI MOLLA
CURVA NORD

Berichtdoor Laziale020 » 25 jun 2011, 13:05

Welkom op het forum av2
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 25 jun 2011, 14:47

Mooi. Welkom!
Nick13

Berichtdoor LazioRotterdam » 25 jun 2011, 18:51

LF schreef:
Aanvoerder_410 schreef:Vind het overbodig om een nieuw topic aan te maken, dus bij deze hier.

Benvenuto! av3

31? Dat is twee keer zo oud als gemiddeld op 410 toch? :mrgreen:
LazioRotterdam

Berichtdoor Aanvoerder_410 » 25 jun 2011, 22:06

Hopelijk winnen we komend seizoen weer eens de derby. Was dit seizoen echt iedere keer een drama. In Praag is er een pizzeria die Giallo Rosso heet, waar de hele muur bedekt is met Roma-sjaaltjes. Als we winnen ga ik na de wedstrijd daar een pizzaatje bestellen in m'n Lazio-shirt. :mrgreen:
Aanvoerder_410

Berichtdoor GoodFellas » 25 jun 2011, 22:46

LazioRotterdam schreef:
LF schreef:

Benvenuto! av3

31? Dat is twee keer zo oud als gemiddeld op 410 toch? :mrgreen:

:lol: Trouwens mag je daar wel staan als Lazio-supporter? :mrgreen: Heb regelmatig gehoord dat ze het daar niet zo op de club Lazio hebben... Of weten ze het niet van je?
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Jelle1880 » 26 jun 2011, 02:56

Aanvoerder_410 schreef:Hopelijk winnen we komend seizoen weer eens de derby. Was dit seizoen echt iedere keer een drama. In Praag is er een pizzeria die Giallo Rosso heet, waar de hele muur bedekt is met Roma-sjaaltjes. Als we winnen ga ik na de wedstrijd daar een pizzaatje bestellen in m'n Lazio-shirt. :mrgreen:

En als we verliezen gooi je toch simpelweg een molotov door het raam :D
Jelle1880

VorigeVolgende

Keer terug naar Chat