hey iedereen

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: hey iedereen

Berichtdoor Laziale020 » 26 jun 2011, 10:15

GoodFellas schreef:
:lol: Trouwens mag je daar wel staan als Lazio-supporter? :mrgreen: Heb regelmatig gehoord dat ze het daar niet zo op de club Lazio hebben... Of weten ze het niet van je?

Zoals je weet staat je maatje uit Amsterdam daar af en toe ook met een sjaaltje of jas van Lazio ;) Heb er weleens een opmerking over gekregen, maar weinig bijzonders. Denk dat de mening over Lazio daar wellicht nog wel iets positiever is dan bij de gemiddelde voetbalsupporter vanwege recpect voor tifo acties en dergelijke.
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Aanvoerder_410 » 26 jun 2011, 10:35

VAK410 = Non politico. Maar goed, het afgeven op Lazio en de achterban dat merk je overal wel. Daar lig ik echt niet wakker van. Je bent nu eenmaal supporter, ongeacht wat anderen er van vinden. En op het vak zie je zo vaak mensen met spullen van andere clubs. Cracovia, Palermo, Panathinaikos, Argentinie, etc. Was een keer bij Slovan Bratislava - FC Nitra, daar droeg iemand een Lazio-shirt. :mrgreen:
Aanvoerder_410

Berichtdoor NL-Lazio » 26 jun 2011, 14:38

Gegroet Aanvoerder ;) Nu ik toch aan het posten ben, iemand een idee wanneer de lotingen bekend zijn voor de Europa duels van o.a. Lazio? av1
Forza Lazio!
NL-Lazio

Berichtdoor Laziale020 » 26 jun 2011, 14:53

NL-Lazio schreef:Gegroet Aanvoerder ;) Nu ik toch aan het posten ben, iemand een idee wanneer de lotingen bekend zijn voor de Europa duels van o.a. Lazio? av1

5 Augustus...
Laziale020
Administrator

Berichtdoor GoodFellas » 26 jun 2011, 17:40

Laziale020 schreef:
GoodFellas schreef:
:lol: Trouwens mag je daar wel staan als Lazio-supporter? :mrgreen: Heb regelmatig gehoord dat ze het daar niet zo op de club Lazio hebben... Of weten ze het niet van je?

Zoals je weet staat je maatje uit Amsterdam daar af en toe ook met een sjaaltje of jas van Lazio ;) Heb er weleens een opmerking over gekregen, maar weinig bijzonders. Denk dat de mening over Lazio daar wellicht nog wel iets positiever is dan bij de gemiddelde voetbalsupporter vanwege recpect voor tifo acties en dergelijke.

Ja doe het zelf eigenlijk niet. Heb sowieso weinig sjaaltjes ofzo om bij wedstrijden ;) Denk dat er bij ons ook niet zo positief op gereageerd wordt, al weten de meesten het wel van me. Tenzij we per ongeluk tegen Roma uitkomen. Dan gaat ie zeker mee :mrgreen:
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Nick13 » 26 jun 2011, 17:43

Op Beerschot krijg je een applaus als je iets van Lazio draagt. Vreemd.

:mrgreen:
Nick13

Berichtdoor GoodFellas » 26 jun 2011, 17:47

Nick13 schreef:Op Beerschot krijg je een applaus als je iets van Lazio draagt. Vreemd.

Ja, Nederland en politiek. Blijft toch iets aparts. Bij ons ook. Zo scheld je alles en iedereen voor kkjood uit tijdens een wedstrijd maar als je een paar keer apengeluiden maakt dan worden er topics geopend waarin iedereen over elkaar buiteld om zn afschuw uit te spreken...
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Nick13 » 26 jun 2011, 18:10

Haha, dat tafereel ken ik, GF. Een beetje het verhaal van twee maten en twee gewichten, zeker? De politieke maatschappij die heiliger wil doen dan de Paus, tsjah. Dat er nog spelers zijn die überhaupt op die apengeluiden reageren begrijp ik niet. Als ik zoveel geld zou verdienen, zouden ze gerust een paar keer 'oe oe oe' mogen roepen. Ik lach dan wel op het einde van de maand.
Nick13

Berichtdoor Aquilifer » 26 jun 2011, 18:20

Nog een Vlaming erbij op dit forum, - residerend te Brussel - met een voorkeur voor het Biancoceleste. av1
Ben geen veelschrijver maar hoop zo nu en dan mijn bijdrage aan het forum te kunnen leveren.
SSL!
Aquilifer

Berichtdoor CURVA NORD » 28 jun 2011, 15:55

Nick13 schreef:Op Beerschot krijg je een applaus als je iets van Lazio draagt. Vreemd.

ik was ene keer op een voetbaltornooi in lommel met fanclubs van vlaanderen en nederland, en beerschot was er ook, ik had toevallig een t-shirt aan van lazio met di canio op, die kwamen me allemaal een hand geven : )
BOIA CHI MOLLA
CURVA NORD

Berichtdoor drake1900 » 28 jun 2011, 16:12

Aquilifer schreef:Nog een Vlaming erbij op dit forum, - residerend te Brussel - met een voorkeur voor het Biancoceleste. av1
Ben geen veelschrijver maar hoop zo nu en dan mijn bijdrage aan het forum te kunnen leveren.

Welkom amico av3
drake1900

Berichtdoor LF » 28 jun 2011, 16:18

Aquilifer schreef:Nog een Vlaming erbij op dit forum, - residerend te Brussel - met een voorkeur voor het Biancoceleste. av1

Vanwaar in BXL ben je? Ben er destijds gevlucht, mag je zeggen, want als Vlaming ben je er toch echt buitenlander. Herinner me talloze keren dat ik in winkels en restaurants wegliep omdat ze geen Nederlands konden, kwestie van beleefdheid wat mij betreft. Op de duur hou je dat ook niet meer vol, ik toch niet. Woonde toen in Elsene, had z'n mooie en minder mooie kanten zeg maar.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Aquilifer » 28 jun 2011, 18:24

LF schreef:Vanwaar in BXL ben je? Ben er destijds gevlucht, mag je zeggen, want als Vlaming ben je er toch echt buitenlander. Herinner me talloze keren dat ik in winkels en restaurants wegliep omdat ze geen Nederlands konden, kwestie van beleefdheid wat mij betreft. Op de duur hou je dat ook niet meer vol, ik toch niet. Woonde toen in Elsene, had z'n mooie en minder mooie kanten zeg maar.

Ben er niet geboren en getogen, woon nu iets meer dan twee jaar pal in het centrum.
Frans beperk ik tot een absoluut minimum maar heb ik min of meer wel aanvaard. Ik voel me daarentegen vaak een moderne kruisvaarder (in eigen land dan nog) die normen en waarden moet bijbrengen aan ... met bijhorend gezever dat je daar mee krijgt.
Brussel is een mooie stad maar helaas ten prooi gevallen aan de Waalse sossen en al de nadelen die daar bij horen..
Maar ik had begrepen dat politiek hier best tot een minimum beperkt wordt? ;)
SSL!
Aquilifer

Berichtdoor Aanvoerder_410 » 28 jun 2011, 21:06

Vind Brussel wel een prima stadje om te vertoeven, maar zou er absoluut niet willen wonen. :mrgreen:
Aanvoerder_410

Berichtdoor Nick13 » 11 jul 2011, 00:10

CURVA NORD schreef:

ik was ene keer op een voetbaltornooi in lommel met fanclubs van vlaanderen en nederland, en beerschot was er ook, ik had toevallig een t-shirt aan van lazio met di canio op, die kwamen me allemaal een hand geven : )

:mrgreen: av3 av1
Nick13

VorigeVolgende

Keer terug naar Chat