Vakantie

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: Vakantie

Berichtdoor AlwaysLazio » 29 jul 2012, 23:16

Laziale020 schreef:
AlwaysLazio schreef:
El Arenal. Kwartiertje rijden vanaf de hoofdstad Palma. Maar is echt een beetje een jongerenplaats. Culturele dingen zijn er dan ook niet gedaan :D

Haha net Chersonissos daar :mrgreen: Hoop dat je niet naar de Mega Arena bent gegaan :lol:

Vond het nog meevallen eerlijk gezegd.. Maar Mega Park heb ik uiteraard overgeslagen :mrgreen:
12-05-1974
14-05-2000
AlwaysLazio
Winnaar Lazio Pool 12/13

Berichtdoor Brandhout » 27 aug 2012, 17:38

Was deze zomer paar dagen in berlijn en brussel. Echt topsteden allebei!
Brandhout
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 27 aug 2012, 19:58

Die boot van Brussel heb ik echt volledig gemist. Ronduit een vuile stad waar nauwelijks iets te zien valt, vind ik. Als hét symbool een kereltje is van een halve meter die staat te pissen zijn we snel uitgepraat. :mrgreen: Na Antwerpen vind ik Gent absoluut de mooiste stad van Vlaanderen, hoewel daar niet echt wordt over gesproken. Brugge ook maar na een halve dag heb je het daar ook wel weer gezien. Berlijn is inderdaad super!
Nick13

Berichtdoor LF » 27 aug 2012, 20:55

Nick13 schreef:Die boot van Brussel heb ik echt volledig gemist. Ronduit een vuile stad waar nauwelijks iets te zien valt, vind ik. Als hét symbool een kereltje is van een halve meter die staat te pissen zijn we snel uitgepraat. :mrgreen: Na Antwerpen vind ik Gent absoluut de mooiste stad van Vlaanderen, hoewel daar niet echt wordt over gesproken. Brugge ook maar na een halve dag heb je het daar ook wel weer gezien. Berlijn is inderdaad super!

²

Brussel vind ik ook een zeer onaangename, vuile stad. Nederlands (Vlaams) moet je er niet proberen te praten, Vlamingen worden er trouwens weggepest. Nogal wat buurten zijn een no-go zone ondertussen, en het belooft er niet beter op te worden in de toekomst, wel integendeel. Het beleid is schandalig, en dat zie je in onze 'hoofdstad'. Als ik niet in Brussel móet zijn, dan blijf ik er ook liefst zo ver mogelijk vandaan. Antwerpen wat mij betreft de mooiste stad van Vlaanderen/België, daarna Gent. Brugge is prachtig, maar is meer een openluchtmuseum. Wat Berlijn betreft, altijd zeer mooie/leuke stad gevonden!
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Brandhout » 27 aug 2012, 21:16

Haha mooie reacties gelijk..
Manneken pis is niet bepaald indrukwekkend nee, maar de grote markt wel degelijk. Afijn, ik kijk er met een nederlandse bril tegenaan.. Wij zijn niet zo verwend met dergelijke bourgondische stadjes-op maastricht wellicht na.
Antwerpen staat genoteerd op het to do lijstje!
Brandhout
Administrator

Berichtdoor Goran_Pandev_01 » 28 aug 2012, 07:50

Op een halve dag Brugge gezien :-o ?!

Cultuurbarbaren!
Goran_Pandev_01

Berichtdoor GoodFellas » 28 aug 2012, 17:26

Goran_Pandev_01 schreef:Op een halve dag Brugge gezien :-o ?!

Cultuurbarbaren!

Brugge is inderdaad voor mij ook een van de mooiste (en bovenal Blanke) steden waar ik in Groot-Nederland (om maar ff nostalgisch te doen :mrgreen: ) ben geweest! Antwerpen en Maastricht horen daar voor mij ook bij!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Nick13 » 28 aug 2012, 19:16

Goran_Pandev_01 schreef:Op een halve dag Brugge gezien :-o ?!

Cultuurbarbaren!

Toegegeven, het was misschien wat overdreven uitgedrukt. :mrgreen: Ik doelde meer op de talrijke grachten en bootjes en dergelijke, zoals in pakweg Venetië. Dat is totaal niet mijn ding en dat heb je ook snel gezien. Eén gracht gezien allemaal gezien hè, toch? Qua cultuur en architectuur is Brugge natuurlijk top, dat staat buiten twijfel. Ik ben vandaag trouwens toevallig voor m'n werk in (de achterbuurten van) Gent geweest, ongelooflijk. Ik dacht dat het enkel in Brussel en Antwerpen erg was, maar daar? Ik vond het zelfs nog een stuk erger. Bij momenten waande ik mij op citytrip in Tanger. Gelukkig maakt Gent-centrum zoals gezegd heel veel goed want in die buurten wil je echt niet langer dan enkele minuten wandelen.
Nick13

Berichtdoor Laziale020 » 04 sep 2012, 17:50

Ben net terug van 10 dagen Sicilië met een groep vrienden. Blijft toch ook een heerlijke plek om naartoe te gaan op vakantie. Ook de strandfeesten op Playa bij Catania zijn een absolute aanrader. Veel mooie vrouwen, goede muziek en een hele andere atmosfeer dan de discotheken 'binnen' zoals we die hier kennen. Overigens zondag ook nog naar Catania-Genoa geweest. Was een leuke en spannende wedstrijd en ook de Ultras van Catania hebben wel mijn respect verdiend!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Goerlandt » 08 sep 2012, 15:30

Net terug van Sorrento en Amafli-kust. Is werkelijk een prachtige streek. Voor een strandvakantie ben je er wel aan het verkeerde adres want er zijn praktisch geen stranden. :D . Ik ben ook in Salerno geweest en heb het stadion gezien van Salernitana. Ik vraag me echt af wat Lotito daar eigenlijk te zoeken heeft.
Any Given Sunday
Goerlandt

Berichtdoor Giannichedda » 08 sep 2012, 22:00

Goerlandt schreef:Net terug van Sorrento en Amafli-kust. Is werkelijk een prachtige streek. Voor een strandvakantie ben je er wel aan het verkeerde adres want er zijn praktisch geen stranden. :D . Ik ben ook in Salerno geweest en heb het stadion gezien van Salernitana. Ik vraag me echt af wat Lotito daar eigenlijk te zoeken heeft.

Geld verdienen, zoals Briatore en Ecclestone met QPR hebben gedaan. Je koopt een club terwijl het in de lagere divisies speelt, stuwt het op tot premier league/ Serie A en tel uit je winst. Lotito heeft het extra makkelijk omdat hij kan putten uit de Lazio jeugd.
Giannichedda

Berichtdoor Squadrismo » 02 okt 2012, 11:43

Mocht je naar Rome recent nog gaan vergeet dan niet:

oegevoegd: dinsdag 2 okt 2012, 11:45
Het eten van een broodje bij historische gebouwen in het centrum van Rome komt toeristen duur te staan. Vanaf 1 januari volgend jaar deelt de politie boetes uit aan bezoekers die in het oude stadscentrum hun snelle lunch op de stoepen of pleinen verorberen. De boetes kunnen oplopen tot 500 euro.

De noodverordening ter bescherming van het historisch centrum is maandag door het stadsbestuur afgekondigd. Met name in gebieden met historische of archeologische waarde geldt het verbod om "met voedsel dan wel drinken te verblijven".

Historische trekpleisters
Wie vanaf januari volgend jaar snel een broodje of pizzetta denkt te eten op de trappen van Piazza di Spagna kan met minstens 25 euro worden beboet. Ook rond de historische trekpleisters als Piazza Navona, het Pantheon of de lange Via dei Fori Imperiali bij het Colosseum zal streng worden gecontroleerd.

Kranten omschrijven de nieuwe lokale wet tegen het eten van broodjes op straat als de anti-paniniverordening. Andere Italiaanse steden als Venetië, Bologna en Bari verboden al eerder het eten en drinken rond historische gebouwen en pleinen.

Bron: http://nos.nl/artikel/424883-paniniverb ... -rome.html
Squadrismo

Berichtdoor Nick13 » 06 okt 2012, 23:52

Volgende maand tien dagen Jamaica. Hut op het strand, all-in, meer hoeft het niet te zijn. av3 Deze zomer Costa Rica en Californië.
Nick13

Berichtdoor LF » 07 okt 2012, 10:44

Nick13 schreef:Volgende maand tien dagen Jamaica. Hut op het strand, all-in, meer hoeft het niet te zijn. av3 Deze zomer Costa Rica en Californië.

:klap: av3
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Laziale020 » 08 okt 2012, 12:24

Nick13 schreef:Volgende maand tien dagen Jamaica. Hut op het strand, all-in, meer hoeft het niet te zijn. av3 Deze zomer Costa Rica en Californië.

Klinkt goed! Het is wel weer duidelijk waar het geld zit in Vlaanderen :mrgreen:
Laziale020
Administrator

VorigeVolgende

Keer terug naar Chat