De Silvestri

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

De Silvestri

Berichtdoor TCD » 06 sep 2010, 21:31

Omdat ik het topic van Gabriele niet wil vervuilen plaats ik het maar hier. De Silvestri ex-Laziale en professioneel huilebalk zit momenteel bij de Azzuri en heeft daarover wat dingen gezegd een korte opsomming volgt hieronder:

- Als ik op het veld sta voor Italia gaat er van alles door me heen, ook Gabriele zijn naam staat op mijn schoenen,
- Lazio is het verleden is speel nu bij Fiorentina,
- Ik zie Cassano als een voorbeeld en ik zie uit naar mijn debuut in het nationale elftal.
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Re: De Silvestri

Berichtdoor Laziale020 » 07 sep 2010, 09:47

Oprotten met die vuile verrader!!!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 07 sep 2010, 10:29

CALCIO, ITALIA; DE SILVESTRI: CON ME IN CAMPO ANCHE GABRIELE SANDRI

Lorenzo De Silvestri debutta dal primo minuto in Nazionale, e il suo pensiero va a Gabriele Sandri. "Quando ho saputo che avrei giocato dal primo minuto, ho avuto tanti pensieri. Uno era anche per Gabbo", ha detto il terzino ex Lazio che era amico del tifoso biancoceleste ucciso sull'Autosole, da un colpo di pistola sparato dall'agente della polizia stradale Luigi Spaccarotella. "Verrà in campo anche lui con me - ha aggiunto il giocatore della Fiorentina - ho il suo nome scritto sugli scarpini e mi segue ovunque io giochi". Il difensore ha poi voluto evitare ogni accenno di rivalsa verso il suo ex club. "Prendo esempio da Cassano, e penso solo al presente. La Lazio è il passato sono stato un giocatore laziale ora sono viola. E mi godo questo esordio in nazionale".
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor deLachendePaus » 07 sep 2010, 12:29

Hmmm, misselijke vent. Buiten het feit wat hij allemaal heeft geroepen heb ik er wel begrip voor waarom hij is weggegaan.
Zou je zelf niet gaan lopen als je weet wat je mogelijkheden zijn en niet speelt door het falende technische beleid bij onze club? De Silvestri had veel langer kunnen/moeten spelen als Forrest naar het middenveld was doorgeschoven.
Er zullen er in de toekomst nog veel meer gaan lopen als die nonsense niet een keer op houd met die k%$%# Tare & Lotito.
deLachendePaus
Administrator / Winnaar Lazio Pool 11/12 & 13/14

Berichtdoor Nick13 » 07 sep 2010, 18:33

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet zo schokkend vind, hoor. Die jongen had groot gelijk om te vertrekken bij een club met een, zoals hierboven gezegd, falend beleid. Er zullen er inderdaad nog meer volgen. En ik moet Cassano ook niet, maar de laatste interland was hij, in tegenstelling tot de 'helden' van het hedendaagse Squadra, inderdaad een voorbeeld qua inzet en mentaliteit. Op het veld, welteverstaan. Lazio is inderdaad het verleden voor hem. En wat hij zegt over Gabriele, knap!
Laatst bijgewerkt door Nick13 op 08 sep 2010, 18:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Nick13

Berichtdoor GoodFellas » 07 sep 2010, 23:34

Het ergste is nog dat hij de naam van Gabriele zo gebruikt om zijn eigen hachie te redden bij ons Laziali... Nou bij mij niet iig! Cazzo
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor LF » 07 sep 2010, 23:47

The fuck... Een echte Lazialie, een goede vriend van Gabriele - heeft altijd openlijk en publiek gestreden voor 'giustizia' voor Gabriele - een voorbeeld voor velen.

Begrijp de commotie niet om eerlijk te zijn. Grande Lorenzo!
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Keer terug naar Chat