OSM, FM, FIFA, Hattrick etc.

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

OSM, FM, FIFA, Hattrick etc.

Berichtdoor Nick13 » 02 jul 2011, 20:21

Jongens,

Iemand die dit uiterst belachelijke maar o zo verslaafde spel speelt? Zo ja, welke competitie? Misschien leuk eens met z'n allen een competitie te beginnen.

Saluti Romani!

av3
Nick13

Re: Online Soccer Manager

Berichtdoor Harrie » 02 jul 2011, 23:39

Competitie
De Harries in Frankrijk (2052434)

Moderator: Appie vites
Seizoen: 21

Competitie
Lekker zuipen league (1103545)

Moderator: Blafhond
Harrie

Berichtdoor Nick13 » 03 jul 2011, 19:19

Lekker zuipen league. :mrgreen:
Nick13

Berichtdoor GoodFellas » 04 jul 2011, 11:43

Haha een tijdje aan meegedaan met "De Harries" maar ik vergat steeds dat we elke dag een wedstrijd speelden :mrgreen: Kan op een of andere manier niet de discipline opbrengen om elke dag een opstelling te maken :mrgreen: En ik ben ook niet iemand die tijdens de tripjes naar Rome een internetcafe in duikt av4
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor LF » 04 jul 2011, 12:10

Is dat online? Had/heb het meer voor FM, tijdlang verslaafd aan geweest. Lazio naar de absolute top brengen, love it! av1
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor GoodFellas » 04 jul 2011, 15:42

LF schreef:Is dat online? Had/heb het meer voor FM, tijdlang verslaafd aan geweest. Lazio naar de absolute top brengen, love it! av1

Yep is online.
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor LF » 04 jul 2011, 16:20

GoodFellas schreef:
LF schreef:Is dat online? Had/heb het meer voor FM, tijdlang verslaafd aan geweest. Lazio naar de absolute top brengen, love it! av1

Yep is online.

Haha was nog niet goed wakker, lees nu pas de titel (ONLINE soccer manager).. :mrgreen:

Ken het niet eigenlijk. Is het zoiets als Hattrick ofzo?
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor CURVA NORD » 04 jul 2011, 18:13

ik zit al op osm sinds 2005 te spelen : ) , op dit moment ben ik ik lazio av2
BOIA CHI MOLLA
CURVA NORD

Berichtdoor Nick13 » 04 jul 2011, 19:26

LF schreef:
GoodFellas schreef:

Yep is online.

Haha was nog niet goed wakker, lees nu pas de titel (ONLINE soccer manager).. :mrgreen:

Geachte Laziali,

Aanschouw de post van het jaar. :klap: :lol:

Nee, makker, het is zelfs nog een stuk idioter dan Hattrick en dat wil al iets zeggen, hè. Om het alleen te spelen is het echt niet leuk, maar in een competitie zitten met een deel vrienden is best wel lachen. Elkaar een beetje jennen enzo, dat maakt het aangenaam. Boh, FM. Daar zeg je inderdaad wat. Voor mij het meest verslavende spel ooit gemaakt. Dat heeft me letterlijk twee jaar extra school gekost.
Nick13

Berichtdoor LF » 04 jul 2011, 22:23

Nick13 schreef:
LF schreef:
GoodFellas schreef:

Yep is online.

Geachte Laziali,

Aanschouw de post van het jaar. :klap: :lol:

Nee, makker, het is zelfs nog een stuk idioter dan Hattrick en dat wil al iets zeggen, hè. Om het alleen te spelen is het echt niet leuk, maar in een competitie zitten met een deel vrienden is best wel lachen. Elkaar een beetje jennen enzo, dat maakt het aangenaam. Boh, FM. Daar zeg je inderdaad wat. Voor mij het meest verslavende spel ooit gemaakt. Dat heeft me letterlijk twee jaar extra school gekost.

Ben dan ook afkomstig van de gehandicaptenparking he. :mrgreen:

FM inderdaad véél te verslavend, uren vliegen letterlijk voorbij eens je daarmee begint. Als ik zin heb zal ik eens kijken voor die ONLINE soccer manager. av3
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Nick13 » 05 jul 2011, 16:23

LF schreef:
Ben dan ook afkomstig van de gehandicaptenparking he. :mrgreen:

Hahahaha. Dat heb jij gezegd hè, maat! :mrgreen:

Een kleine toelichting voor onze Noordse vrienden:

Afbeelding

:lol:
Nick13

Berichtdoor Laziale020 » 06 jul 2011, 21:18

Hahah heerlijk plaatje :mrgreen: Bekend gezegde in België als je uit die regio komt?
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 06 jul 2011, 21:31

Laziale020 schreef:Hahah heerlijk plaatje :mrgreen: Bekend gezegde in België als je uit die regio komt?

Jep. Antwerpenaren voelen zich superieur over de andere provincies, al zijn ze dat natuurlijk niet, want dat zijn West-Vlamingen, maar dat weten dan weer heel weinig mensen, behalve de West-Vlamingen zelf uiteraard. Over het feit dat Limburg een achteropgesteld gebied is, een beetje als Wallonië maar dan minder erg, daar is iedereen het over eens denk ik.

:mrgreen:
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Nick13 » 06 jul 2011, 21:51

Hahahaha, prachtig.

Laat ons zeggen dat Alex Agnew, Vlaams stand-up comedian, het juiste besluit trekt: http://www.youtube.com/watch?v=Dt5mE72zFZI. Wel (heel) licht in Antwerps-dialect. West-Vlamingen hebben een nogal, euh, 'vreemd' taalgebruik. Zo spreken ze de letter 'g' bijna als 'h'. Alleen vind ik niet dat Antwerpenaars arrogant zijn. Wij zijn gewoon de beste, oké, maar toch niet arrogant, hè. :mrgreen:

Zeggen ze dat in Nederland trouwens ook niet van de Amsterdammers, Laziale? Voor zover ik de steden een beetje ken, heb ik altijd de indruk dat de Antwerpse mentaliteit een kruising is van Haags en Amsterdams. Je zou je afvragen hoeveel nadelen een mens nog aankan in z'n leven. :D Al kan je het eigelijk niet vergelijken.
Laatst bijgewerkt door Nick13 op 06 jul 2011, 21:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Nick13

Berichtdoor LF » 06 jul 2011, 21:57

Nick13 schreef:Hahahaha, prachtig.

Laat ons zeggen dat Alex Agnew, Vlaams stand-up comedian, het juiste besluit trekt: http://www.youtube.com/watch?v=Dt5mE72zFZI. Wel (heel) licht in Antwerpes-dialect. West-Vlamingen hebben een nogal, euh, 'vreemd' taalgebruik. Zo spreken ze de letter 'g' bijna als 'h'. Alleen vind ik niet dat Antwerpenaars arrogant zijn. Wij zijn gewoon de beste, oké, maar toch niet arrogant, hè. :mrgreen:

Zeggen ze dat in Nederland trouwens ook niet van de Amsterdammers, Laziale? Voor zover ik de steden een beetje ken, heb ik altijd de indruk dat de Antwerpse mentaliteit een krusiing is van Haags en Amsterdams.

Antwerpenaren kennen dan weer geen verschil tussen 'i' en 'ie'. Zo spreekt men in het Antwerpse over kiep wanneer ze eigenlijk kip bedoelen, verwarrend allemaal. :mrgreen:

Ik heb ook altijd onthouden dat Amsterdammers als arrogant worden aanzien. Zij vinden, net als de Antwerpenaar, dat ze gewoon beter zijn. Uiteindelijk denkt iedereen dat van zichzelf en zijn eigen regio/stad zeker?

Al hebben enkel de West-Vlamingen gelijk, laat dat duidelijk zijn. av1
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Volgende

Keer terug naar Chat