Cisse

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: Cisse

Berichtdoor Laziale020 » 04 dec 2011, 21:03

Jelle1880 schreef:http://www.football-italia.net/node/13451

Lijkt me een redelijke uitleg, ik heb in het verleden op verschillende sites zoals Facebook, Twitter,... fans van clubs hun eigen spelers al de meest ongelooflijke namen zien noemen.

Idd. Fair enough. Maargoed blijft natuurlijk wel het feit dat hij op het veld een irritante blaag is, die zichzelf veel te goed vindt. Als hij er elke week één inschiet mag hij dat van mij zijn, maar daar is de laatste tijd nou niet echt bepaald sprake van! Wat mij betreft mag Rocchi het de komende paar matsen op zijn plek proberen!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor SoniQske » 04 dec 2011, 22:46

I respect you and will fight for you to the end.

Ik hoop dat "the end" er heel snel is arrogante zak :x
SoniQske

Berichtdoor Laziale020 » 05 dec 2011, 20:41

Cisse-tifosi, pace fatta: il bomber sotto la Curva Nord

Cisse is zojuist onder de Curva Nord geweest om de vrede met de supporters te tekenen :klap:
Laziale020
Administrator

Berichtdoor TCD » 05 dec 2011, 20:44

Hoorde als zoiets ja, heeft ongetwijfeld te maken maar de verblanking van zijn haar av1
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor TCD » 05 dec 2011, 21:35

Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor Jelle1880 » 05 dec 2011, 22:52

Mooi dat hij dat doet vind ik, lijkt me toch dat hij inziet dat zijn uitspraken in het verkeerde keelgat geschoten zijn bij velen.
Jelle1880

Berichtdoor Laziale020 » 05 dec 2011, 23:08

Toch wel respect dat hij zelf de ballen heeft om naar de supporters toe te gaan om het uit te praten :klap: Zullen er niet veel zijn die het hem nadoen!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 05 dec 2011, 23:58

Ik begrijp het positieve daarvan niet, eerlijk gezegd. Dat is net hetzelfde als een speler die een doodschop uitdeelt op het veld, op dat moment doet alsof hij niets heeft gedaan en daarna voor de camera toegeeft dat hij over de schreef ging, dan is hij voor de publieke opinie ook een grote zogezegd. In eerste instantie houdt een voetballer zich niet met dergelijke zaken bezig en een échte grote zal antwoorden op het veld, niet via Twitter of Facebook. Als je goed bent en je hebt een grote bek en een ordiniaire of hautaine manier van doen/spelen, daar hou ik enorm van, maar als je geen deuk in een pakje boter speelt moet je gewoon zwijgen en proberen zo weinig mogelijk op te vallen. En ik begrijp het ook niet echt van de Ultras, maar goed. Ik kan begrijpen dat de jongens aan één zeel willen trekken (fans, spelers, trainer zoals op het spandoek stond) maar een speler naar de Curva laten komen na zo'n feiten om 'vrede te sluiten', tja. We moeten het ook allemaal niet overdrijven natuurlijk, maar overdreven vind ik die actie onderaan de tribune ook.
Nick13

Berichtdoor Laziale020 » 06 dec 2011, 10:40

Iedereen kan fouten maken. Zo ook Cisse. Die jongen is natuurlijk zwaar gefrustreerd. De afgelopen 2 seizoenen vielen de goals als rijpe appelen van de boom en dit seizoen wil het allemaal niet lukken. Tel er bij op dat hij heus wel veel kritiek te verwerken krijgt via de (sociale) media en ik kan me wel enigszins voorstellen dat dan de bom een keer barst. Het gaat mij er vooral om hoe je er daarna mee omgaat. Hij heeft publiekelijk zijn excuses aangeboden en heeft ook persoonlijk zijn excuses aan de supporters aangeboden. Lijkt me dat het boek dan wel weer gesloten kan worden. Jammer dat hij gisteren niet scoorde, want dan was alles ongetwijfeld omgeslagen in een positieve vibe richting hem!
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 06 dec 2011, 10:51

Tweet van Cisse gisteren na de wedstrijd: "Vorrei rivolgere un messaggio speciale ai tifosi della Lazio: GRAZIE MILLE per quello che avete fatto per me ieri sera. Mi ha veramente toccato. Vi prometto di lottare per voi fino alla fine. Come si dice a Roma "Non mollerò mai". Grazie per l'amore che mi state regalando. Forza Lazio sempre"

Behoeft geen vertaling denk ik av2
Laziale020
Administrator

Re: 14. S.S. LAZIO - Novara (05/12/11)

Berichtdoor pazke » 06 dec 2011, 13:36

Dajeeeeeeeeeee Djibril av2 Non Mollare Mai !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
pazke

Berichtdoor GoodFellas » 06 dec 2011, 15:32

Gaan we hem nu weer in zijn kont kruipen ineens? :roll: Enkel omdat ie een simpel excuus heeft gemaakt (nadat hij ons eerst zwaar beledigd heeft) en daarmee denkt en hoopt dat de kous af is omdat hij enkel aan zijn eigen hachie denkt... Snap die mensen die hem nu weer omarmen ook niet helemaal... Voor mij mag ie nog altijd optyfen.
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor nesta_nr13 » 06 dec 2011, 16:06

GoodFellas schreef:Gaan we hem nu weer in zijn kont kruipen ineens? :roll: Enkel omdat ie een simpel excuus heeft gemaakt (nadat hij ons eerst zwaar beledigd heeft) en daarmee denkt en hoopt dat de kous af is omdat hij enkel aan zijn eigen hachie denkt... Snap die mensen die hem nu weer omarmen ook niet helemaal... Voor mij mag ie nog altijd optyfen.

Volgens mij hebde gij het ni zo met negers of ist maar een gedacht?? :lol: :D
nesta_nr13

Berichtdoor Nick13 » 06 dec 2011, 19:40

Laziale020 schreef:Iedereen kan fouten maken. Zo ook Cisse. Die jongen is natuurlijk zwaar gefrustreerd. De afgelopen 2 seizoenen vielen de goals als rijpe appelen van de boom en dit seizoen wil het allemaal niet lukken. Tel er bij op dat hij heus wel veel kritiek te verwerken krijgt via de (sociale) media en ik kan me wel enigszins voorstellen dat dan de bom een keer barst. Het gaat mij er vooral om hoe je er daarna mee omgaat. Hij heeft publiekelijk zijn excuses aangeboden en heeft ook persoonlijk zijn excuses aan de supporters aangeboden. Lijkt me dat het boek dan wel weer gesloten kan worden. Jammer dat hij gisteren niet scoorde, want dan was alles ongetwijfeld omgeslagen in een positieve vibe richting hem!

Ik kan je hierin wel volgen. Maar dan enkel om het feit dat Lazio er als club zeker niet beter van zal worden als je hem nu als fan kraakt. Als je hem negatief blijft benaderen, terecht of onterecht, zitten we met een zoveelste overbodige én vooral dure vogel opgescheept. Cissè kan een goal maken, dat heeft hij meermaals bewezen in het verleden, nu is het aan hem. Hij krijgt meer krediet van de fans dan een andere speler, daar moet hij op het veld voor bedanken. Vroeger was het geen waar geweest, denk ik. Al blijf ik dat nummertje onderaan de Curva wel een beetje overdreven vinden.

Anderzijds, GoodFellas maakt ook wel een punt. Blank, zwart, groen of geel, de uitspraken van Cissè waren op het randje en ik mag hopen dat hij deze tweede kans, die niet veel spelers zouden krijgen trouwens, met beide handen grijpt.
Laatst bijgewerkt door Nick13 op 06 dec 2011, 19:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Nick13

Berichtdoor Nick13 » 06 dec 2011, 19:41

nesta_nr13 schreef:
GoodFellas schreef:Gaan we hem nu weer in zijn kont kruipen ineens? :roll: Enkel omdat ie een simpel excuus heeft gemaakt (nadat hij ons eerst zwaar beledigd heeft) en daarmee denkt en hoopt dat de kous af is omdat hij enkel aan zijn eigen hachie denkt... Snap die mensen die hem nu weer omarmen ook niet helemaal... Voor mij mag ie nog altijd optyfen.

Volgens mij hebde gij het ni zo met negers of ist maar een gedacht?? :lol: :D

Zo is ons Jeffke niet hoor. :mrgreen:
Nick13

VorigeVolgende

Keer terug naar Chat