Cisse

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: Cisse

Berichtdoor Laziale020 » 06 dec 2011, 19:54

Nick13 schreef:Ik kan je hierin wel volgen. Maar dan enkel om het feit dat Lazio er als club zeker niet beter van zal worden als je hem nu als fan kraakt. Als je hem negatief blijft benaderen, terecht of onterecht, zitten we met een zoveelste overbodige én vooral dure vogel opgescheept. Cissè kan een goal maken, dat heeft hij meermaals bewezen in het verleden, nu is het aan hem. Hij krijgt meer krediet van de fans dan een andere speler, daar moet hij op het veld voor bedanken. Vroeger was het geen waar geweest, denk ik. Al blijf ik dat nummertje onderaan de Curva wel een beetje overdreven vinden.

Anderzijds, GoodFellas maakt ook wel een punt. Blank, zwart, groen of geel, de uitspraken van Cissè waren op het randje en ik mag hopen dat hij deze tweede kans, die niet veel spelers zouden krijgen trouwens, met beide handen grijpt.

Consensus is bereikt :mrgreen:

Wat betreft de opmerking van GF, niemand heeft er wat aan als we hem nu ergens op de tribune parkeren omdat hij een paar verkeerde opmerkingen heeft gemaakt in de emotie na een wedstrijd. Hij heeft zijn excuses gemaakt en we moeten weer door. Het mogen duidelijk zijn dat hij nu op zijn tellen moet passen, maar ik denk dat hij dat zelf ook wel weet! Nu weet ik ook wel dat jouw mening niet helemaal objectief is wat bloedbroeders van Makinwa betreft, dus ik neem het met een korreltje zout ;)
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 06 dec 2011, 20:09

Bloedbroeders van Makinwa. :lol: :klap:
Nick13

Berichtdoor GoodFellas » 06 dec 2011, 20:14

Nick13 schreef:Bloedbroeders van Makinwa. :lol: :klap:

:klap:

Maar serieus. Buiten het feit dat het een neger, pimpelpaarse, rood met witte stippen of wat dan ook is, vind ik dit gewoon zwaar hypocriet. Zowel van de speler zelf als van enkele supporters (want veel meer zijn het er gelukkig niet). Ik hoopte ook dat hij die goal zou maken gisteren tegen Novara, maar wat mij betreft sturen we hem nu in de winterstop gewoon met Makinwa mee naar een ver warm oord. Dan halen we Podolski op en ons koningskoppel is herenigd!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Laziale020 » 06 dec 2011, 20:33

GoodFellas schreef:
Nick13 schreef:Bloedbroeders van Makinwa. :lol: :klap:

:klap:

Maar serieus. Buiten het feit dat het een neger, pimpelpaarse, rood met witte stippen of wat dan ook is, vind ik dit gewoon zwaar hypocriet. Zowel van de speler zelf als van enkele supporters (want veel meer zijn het er gelukkig niet). Ik hoopte ook dat hij die goal zou maken gisteren tegen Novara, maar wat mij betreft sturen we hem nu in de winterstop gewoon met Makinwa mee naar een ver warm oord. Dan halen we Podolski op en ons koningskoppel is herenigd!

Ik denk dat je wel één van de weinigen bent die dat vindt. Neem aan dat het wel de bekende jongens waren die gisteren van het hek kwamen om even met hem te praten en hem te omhelzen. Ook tijdens en na de wedstrijd werd hij meermaals toegezongen...

Is het weer goed als Cisse dit liedje onder je slaapkamerraam komt zingen? :mrgreen: :lol:

Laziale020
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 06 dec 2011, 20:46

Ik krijg plotseling een waanbeeld voor me dat Cissè in een net pak en met bloemen in z'n haar een liedje begint te zingen terwijl onze GF op z'n balkon staat, hahahaha. Zou hij hem binnen vragen voor een kopje koffie?
Nick13

Berichtdoor Laziale020 » 06 dec 2011, 21:17

Nick13 schreef:Ik krijg plotseling een waanbeeld voor me dat Cissè in een net pak en met bloemen in z'n haar een liedje begint te zingen terwijl onze GF op z'n balkon staat, hahahaha. Zou hij hem binnen vragen voor een kopje koffie?

:klap: :lol: Nu krijg ik het ook niet meer uit m'n hoofd :lol: :mrgreen:
Laziale020
Administrator

Berichtdoor TCD » 06 dec 2011, 22:16

Ik denk dat de dhr. GF sowieso met onderstaande tekst akkoord gaat av3

Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor SoniQske » 06 dec 2011, 22:30

Kmoet eerlijk zijn als ik het zo allemaal zie en lees vraag ik me toch af hoe Lazio in hemelsnaam aan de naam van racistische en fascistiche supporters is gekomen :lol:
SoniQske

Berichtdoor GoodFellas » 06 dec 2011, 23:05

Nou, die Anita Meyer mag anders wel ff langskomen hoor :mrgreen: Hou wel van rijpere dames av4

Laziale020 schreef:Ik denk dat je wel één van de weinigen bent die dat vindt. Neem aan dat het wel de bekende jongens waren die gisteren van het hek kwamen om even met hem te praten en hem te omhelzen. Ook tijdens en na de wedstrijd werd hij meermaals toegezongen...

]

Klopt ook wel. Maar lees ook genoeg berichten (en dan niet alleen in mijn kringen nee :mrgreen: ) van supporters die er hetzelfde over denken als ik... Afijn, we zullen het zien de komende weken!
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor SoniQske » 06 dec 2011, 23:20

GoodFellas schreef:Nou, die Anita Meyer mag anders wel ff langskomen hoor :mrgreen: Hou wel van rijpere dames av4

Laziale020 schreef:Ik denk dat je wel één van de weinigen bent die dat vindt. Neem aan dat het wel de bekende jongens waren die gisteren van het hek kwamen om even met hem te praten en hem te omhelzen. Ook tijdens en na de wedstrijd werd hij meermaals toegezongen...

]

Klopt ook wel. Maar lees ook genoeg berichten (en dan niet alleen in mijn kringen nee :mrgreen: ) van supporters die er hetzelfde over denken als ik... Afijn, we zullen het zien de komende weken!

Ik denk er ook hetzelfde over,hij speelt nu eenmaal voor Lazio maar da wilt nie zeggen dak mijn mening over negers ga herzien :lol:
SoniQske

Berichtdoor DiCanio9 » 07 dec 2011, 07:46

Wat mij betreft heeft onze held GF gewoon gelijk. Als pakweg Gonzalez of Radu dit had gezegd, was de schade niet te overzien geweest en bij Cissé wordt de lat hoger gelegd alleen omdat hij een bananenplukker is ? Konko en Diakité gedragen zich toch ook normaal en hebben geen problemen ? av4
Ik vind dat Cissé te veel acteert en niet oprecht is. :!:
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor GoodFellas » 07 dec 2011, 12:45

DiCanio9 schreef:Wat mij betreft heeft onze held GF gewoon gelijk. Als pakweg Gonzalez of Radu dit had gezegd, was de schade niet te overzien geweest en bij Cissé wordt de lat hoger gelegd alleen omdat hij een bananenplukker is ? Konko en Diakité gedragen zich toch ook normaal en hebben geen problemen ? av4
Ik vind dat Cissé te veel acteert en niet oprecht is. :!:

Iets met "positieve discriminatie" me dunkt... Zelfs bij ons Lazio is het al zover :roll:

Ik heb overigens een klein detail in uw tekste aangepast. Neem aan dat u geen ban wilt ontvangen hier? :mrgreen:
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor LF » 07 dec 2011, 12:56

Tjonge wat een gedoe. Soms lijkt het wel alsof er hier daadwerkelijk neo-nazis zitten? Cissé heeft een fout gemaakt door die uitspraken te doen, maar gaat onder de Curva Nord om het uit te praten - geen probleem toch? Ik ben ook geen groot fan moet ik zeggen, vind hem nogal arrogant overkomen en loopt vaak tegen zijn goesting op het veld, maar eens hij begint te scoren loopt het wel los. Wat de Curva Nord betreft, zij hebben in hun communiqué gezegd dat ze voluit voor en pro Lazio zouden supporteren dit seizoen, en niet langer de focus leggen op de (zinloze) oorlog met Lotito. Dit zal er deel van zijn zeker? Ik denk dat niemand, en echt wel niemand, iets heeft aan een (nieuwe) vete tussen publiek en spelers en bestuur en blablabla. Dit leek me eigenlijk het perfecte gebaar. Handen schudden, elkaar eens je gedacht zeggen, en weer vooruit. Trouwens, bananenplukker, bananenplukker, het zijn zij niet die het probleem zijn in onze maatschappij lijkt me...

DAJE LAZIO! DAJE CISSE!

av2
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Laziale020 » 07 dec 2011, 14:06

LF schreef:Tjonge wat een gedoe. Soms lijkt het wel alsof er hier daadwerkelijk neo-nazis zitten? Cissé heeft een fout gemaakt door die uitspraken te doen, maar gaat onder de Curva Nord om het uit te praten - geen probleem toch? Ik ben ook geen groot fan moet ik zeggen, vind hem nogal arrogant overkomen en loopt vaak tegen zijn goesting op het veld, maar eens hij begint te scoren loopt het wel los. Wat de Curva Nord betreft, zij hebben in hun communiqué gezegd dat ze voluit voor en pro Lazio zouden supporteren dit seizoen, en niet langer de focus leggen op de (zinloze) oorlog met Lotito. Dit zal er deel van zijn zeker? Ik denk dat niemand, en echt wel niemand, iets heeft aan een (nieuwe) vete tussen publiek en spelers en bestuur en blablabla. Dit leek me eigenlijk het perfecte gebaar. Handen schudden, elkaar eens je gedacht zeggen, en weer vooruit. Trouwens, bananenplukker, bananenplukker, het zijn zij niet die het probleem zijn in onze maatschappij lijkt me...

DAJE LAZIO! DAJE CISSE!

av2

Niks aan toe te voegen. Het wordt tijd dat we negatieve energie omzetten in positieve energie, net zoals de Ultras dat momenteel doen! Hoop dat iedereen het kan respecteren en dat het niet nodig is om dit topic op slot te gooien ;)
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Jelle1880 » 07 dec 2011, 20:50

LF schreef:Tjonge wat een gedoe. Soms lijkt het wel alsof er hier daadwerkelijk neo-nazis zitten? Cissé heeft een fout gemaakt door die uitspraken te doen, maar gaat onder de Curva Nord om het uit te praten - geen probleem toch? Ik ben ook geen groot fan moet ik zeggen, vind hem nogal arrogant overkomen en loopt vaak tegen zijn goesting op het veld, maar eens hij begint te scoren loopt het wel los. Wat de Curva Nord betreft, zij hebben in hun communiqué gezegd dat ze voluit voor en pro Lazio zouden supporteren dit seizoen, en niet langer de focus leggen op de (zinloze) oorlog met Lotito. Dit zal er deel van zijn zeker? Ik denk dat niemand, en echt wel niemand, iets heeft aan een (nieuwe) vete tussen publiek en spelers en bestuur en blablabla. Dit leek me eigenlijk het perfecte gebaar. Handen schudden, elkaar eens je gedacht zeggen, en weer vooruit. Trouwens, bananenplukker, bananenplukker, het zijn zij niet die het probleem zijn in onze maatschappij lijkt me...

DAJE LAZIO! DAJE CISSE!

av2

Idem.
Het was een domme uitspraak, hij heeft zich verontschuldigd en dat is geaccepteerd, vergeten die handel.
Jelle1880

VorigeVolgende

Keer terug naar Chat