FOIBE 2012 @ Bruxelles

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: ZIPPO LIBERO

Berichtdoor Solidarista » 13 apr 2012, 16:30

Die wedstrijd hoeft niet per definitie op 25 april te zijn hé.

Kan voor mij bv. even goed op 22 april, een zondag? De dag na Beerschot-Waregem, kan je hier nog ergens overnachten ofzo? Of de dag ervoor op 20 april? Ik heb logeerkamer voor 2-3 man dus.

Al kan het voor mij wel even goed op die 25e ook, zoals gezegd wordt wel tikkeltje zwaarder qua organisatie dan maar mij even goed. Denk wel dat we meer volk zouden hebben op een vrijdag of een zondag.
Solidarista

Berichtdoor bart » 13 apr 2012, 16:35

Solidarista schreef:Die wedstrijd hoeft niet per definitie op 25 april te zijn hé.

Kan voor mij bv. even goed op 22 april, een zondag? De dag na Beerschot-Waregem, kan je hier nog ergens overnachten ofzo? Of de dag ervoor op 20 april? Ik heb logeerkamer voor 2-3 man dus.

Al kan het voor mij wel even goed op die 25e ook, zoals gezegd wordt wel tikkeltje zwaarder qua organisatie dan maar mij even goed. Denk wel dat we meer volk zouden hebben op een vrijdag of een zondag.
j
Ik ga dan spijtig genoeg moeten passen aangezien ik volgend weekend in amsterdam zit voor een vrijgezelle weekend.
bart

Berichtdoor Solidarista » 13 apr 2012, 16:41

In het slechtste geval doen we de wedstrijd natuurlijk zonder uitdrukkelijke teams.

Ik bel vanavond even met de jongens van Juve ;)
Solidarista

Berichtdoor Jelle1880 » 13 apr 2012, 17:01

Ik ben volgende week heel de week in Belgie, laat maar iets weten dan als je meer info hebt over bvb het zaalvoetbal.
Jelle1880

Berichtdoor Nick13 » 13 apr 2012, 17:16

Laziale020 schreef:
bart schreef:Zoals ik al zei op fb wil zeker komen.

Amai houde gij wel rekening met uwen middagrust :mrgreen:

Sta er opzich ook wel voor open mits het een beetje in de buurt is of we het combineren met bijvoorbeeld een wedstrijdje Beerschot. Helemaal naar België voor alleen een potje voetbal gaat me net iets te ver ;)

Amai he gij, zotteke! :mrgreen:

Ik kom wel aan 5 Beerschotters voor een wedstrijdje iig.
Nick13

Berichtdoor Solidarista » 13 apr 2012, 17:19

Nick

5 Beerschotters geen probleem? Zeker?

Liefst dan Antwerpen of Mechelen of waar we makkelijkste aan zaal geraken?

20 of 22 april zou passen?
Solidarista

Berichtdoor Nick13 » 13 apr 2012, 17:30

Voor mij persoonlijk zou een zaterdag beter uitkomen, vanaf de 27ste. Zondag is op zich nog wel oké, maar dan moet ik beginnen schuiven met m'n werk, dus als het kan liever ni. Ik ga iig dit weekend eens rondvragen wie er interesse heeft, maar dat mag geen probleem zijn om aan 5 jongens te komen.

Ik vrees wel dat de 22ste véél te kort dag is, kameraad. Uit ervaring weet ik dat je normaal zo'n zalen sérieuze tijd op voorhand moet reserveren, tenzij je iemand kent natuurlijk. Voor ons zou Antwerpen het makkelijkste zijn. Of Hemiksem, Hoboken, Wilrijk, Schelle,... die kanten. Maar Mechelen is ook geen probleem hoor, 't is niet ver hè.
Nick13

Berichtdoor GoodFellas » 13 apr 2012, 17:33

Nick13 schreef:Voor mij persoonlijk zou een zaterdag beter uitkomen, vanaf de 27ste. Zondag is op zich nog wel oké, maar dan moet ik beginnen schuiven met m'n werk, dus als het kan liever ni. Ik ga iig dit weekend eens rondvragen wie er interesse heeft, maar dat mag geen probleem zijn om aan 5 jongens te komen.

Ik vrees wel dat de 22ste véél te kort dag is, kameraad. Uit ervaring weet ik dat je normaal zo'n zalen sérieuze tijd op voorhand moet reserveren, tenzij je iemand kent natuurlijk. Voor ons zou Antwerpen het makkelijkste zijn. Of Hemiksem, Hoboken, Wilrijk, Schelle,... die kanten. Maar Mechelen is ook geen probleem hoor, 't is niet ver hè.

Iets dichter naar de Nederlandse grens mag uiteraard ook altijd ;) Maar als jij al 5 mensen regelt hoeveel teams wil onze Ruben dan wel niet regelen of maakt dat niet uit? Ik ben iig die 25e aanwezig en heb nog wat activiteiten op mn agenda staan dus moet ff kijken hoe het nu met het voetbal gaat. Zaterdag gaat hem sowieso niet worden, aangezien ik in mei ook nog vrij moet regelen voor het toernooi van de N-SA...
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Solidarista » 13 apr 2012, 17:38

Heb maar 2 teams nodig, maar die heb ik momenteel nog niet eens dus ;).

Ik bekijk het even, vraag jij alvast even rond Nick?
Solidarista

Berichtdoor Nick13 » 13 apr 2012, 18:18

GoodFellas schreef:
Nick13 schreef:Voor mij persoonlijk zou een zaterdag beter uitkomen, vanaf de 27ste. Zondag is op zich nog wel oké, maar dan moet ik beginnen schuiven met m'n werk, dus als het kan liever ni. Ik ga iig dit weekend eens rondvragen wie er interesse heeft, maar dat mag geen probleem zijn om aan 5 jongens te komen.

Iets dichter naar de Nederlandse grens mag uiteraard ook altijd ;) Maar als jij al 5 mensen regelt hoeveel teams wil onze Ruben dan wel niet regelen of maakt dat niet uit? Ik ben iig die 25e aanwezig en heb nog wat activiteiten op mn agenda staan dus moet ff kijken hoe het nu met het voetbal gaat. Zaterdag gaat hem sowieso niet worden, aangezien ik in mei ook nog vrij moet regelen voor het toernooi van de N-SA...

Jij krijgt als Laziale met Beerschot-sympathie uiteraard voorrang op dat eventuele Beerschot-team, dat spreekt voor zich. Als je wil natuurlijk. :mrgreen:

Ik hoor eens rond.
Nick13

Nationaal voetbaltoernooi CPI

Berichtdoor Solidarista » 16 apr 2012, 20:46

Afbeelding

Mods, mag dat hier blijven staan?

Is Nationaal voetbaltoernooi van CPI, als we met 5 zijn mogen we meedoen met Vlaamse/Nederlandse ploeg ;)

Iemand interesse? Zo ja, PM aub ;)

av5
Laatst bijgewerkt door Solidarista op 18 apr 2012, 11:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Solidarista

Re: (POLITIEKE) EVENEMENTEN

Berichtdoor Solidarista » 08 mei 2012, 17:19

Zippo zijn proces is uitgesteld naar 28 mei....

DUS DE ACTIES GAAN DOOR EN WORDEN UITGEBREID !!!!
Solidarista

Berichtdoor GoodFellas » 23 mei 2012, 17:09

maandag 28 mei 2012 13:30

Zippo zijn proces is uitgesteld naar maandag 28/05. Dit is een vrije dag dus geen excuus (buiten de examens) om er niet bij te zijn wanneer we onze steun uitdrukken !

OM 13.30 VERZAMELEN WE AAN DE QUITEN MATSIJS, VANAF 14.00 BEGINT DE ACTIE !!

MORIAANSTRAAT ANTWERPEN !!

Hopelijk is het die dag goed weer en kunnen we daarna nog samenzitten in een Kameraadschappelijke sfeer. Er is tenslotte nog genoeg te bespreken !

Programma van de dag volgt asap !

In de tussentijd is het iedereen natuurlijk vrij om nog stickers te kleven, spandoeken te tonen in de stadions, etc etc

Afbeelding
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor Solidarista » 24 mei 2012, 07:59

Zijn er mensen van plan om te komen? Ikzelf ga sowieso ;)

ZIPPO LIBERO !!!
Solidarista

Berichtdoor GoodFellas » 29 mei 2012, 15:09

Solidarista schreef:Zijn er mensen van plan om te komen? Ikzelf ga sowieso ;)

ZIPPO LIBERO !!!

Was een mooie actie! Jammer dat de mensen hier uit Antwerpen het lieten afweten...
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

VorigeVolgende

Keer terug naar Chat