Jelle1880 schreef:De 'niet-Italiaan' (volgens sommigen) doet het toch maar
GoodFellas schreef:Jelle1880 schreef:De 'niet-Italiaan' (volgens sommigen) doet het toch maar
Volgens "sommigen"? De meeste mensen die ik spreek zijn nog altijd op zijn zachtst gezegd "not amused" met de aanwezigheid van Balotelli in de nationale ploeg (en hij heeft geen druppel Italiaans bloed als adoptiekind uit Ghana). Al geef ik toe dat hij gisteren geweldig speelde en dat vooral zijn tweede goal oogstrelend was. Al word ik wel schijtziek van die arrogante houding na een doelpunt van hem en ook weer na afloop van de wedstrijd. Benieuwd of hij nu alweer naast zijn schoenen aan het lopen is en daardoor zondag hopeloos faalt...
tedesc schreef:GoodFellas schreef:Jelle1880 schreef:De 'niet-Italiaan' (volgens sommigen) doet het toch maar
Volgens "sommigen"? De meeste mensen die ik spreek zijn nog altijd op zijn zachtst gezegd "not amused" met de aanwezigheid van Balotelli in de nationale ploeg (en hij heeft geen druppel Italiaans bloed als adoptiekind uit Ghana). Al geef ik toe dat hij gisteren geweldig speelde en dat vooral zijn tweede goal oogstrelend was. Al word ik wel schijtziek van die arrogante houding na een doelpunt van hem en ook weer na afloop van de wedstrijd. Benieuwd of hij nu alweer naast zijn schoenen aan het lopen is en daardoor zondag hopeloos faalt...
hij is toch in italie geboren
LF schreef:Tsja wat kan je er (nog) op zeggen. Ik begrijp de kritiek overigens niet helemaal. Akkoord, soms is/lijkt het vrij saai, het eeuwige rondtikken van die bal - maar om eerlijk te zijn is dat het soort voetbal dat ik tracht te spelen op de play-station (vaak zonder resultaat). Dit is wat mij betreft wat voetbal zou moeten zijn, het ultieme spel zeg maar, simpelweg het beste wat er is (na Barcelona), want het is weldegelijk naar voren, met aanvallende intenties. Tactisch, technisch, ronduit fenomenaal - én er wordt hard gewerkt, én er worden talloze kansen afgedwongen. Hier kan ik alleen maar respect voor hebben, dit is waarschijnlijk het beste wat er ooit is, geweest is, en zal zijn. Op hun gemakje, zeg maar, richting finale, om dan nogmaals te demonstreren wie de aller, allerbeste is. En op wat voor manier. Weergaloos.
Niettemin zeer mooi toernooi van Italië, moet ook gezegd, ik had het niet verwacht.
GoodFellas schreef:
En dan ben je automatisch Italiaan? Dus al dat import hier is Vlaming, Waal of Nederlander? Volgens mij wordt afkomst bepaald door je bloed (dna, chromosoom) en familielijn en niet door een stuk papier.
Nick13 schreef:GoodFellas schreef:
En dan ben je automatisch Italiaan? Dus al dat import hier is Vlaming, Waal of Nederlander? Volgens mij wordt afkomst bepaald door je bloed (dna, chromosoom) en familielijn en niet door een stuk papier.
Komaan, GoodFellas. Als jij in China geboren wordt ben je toch ook een Chinees?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.