Interlandvoetbal

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: Avantilazio.nl EKpoultje! / EK 2012

Berichtdoor AlwaysLazio » 10 jun 2012, 19:33

Adamas schreef:
Dragoste schreef:Heerlijk om te zien met hoeveel passie de Italianen mee zingen met het volkslied!

Inderdaad, ook mooi om te zien dat een 'import' als thiago motta ook meezingt. Als je dit vergelijkt met NL...

Tja.. Ik ben 100% Nederlands, net als m'n vader en moeder. Maar ik zou het volkslied ook niet (hardop) meezingen... Krijg ook vaak het idee dat spelers maar wat mee mompelen omdat ze er anders van langs krijgen van de pers
12-05-1974
14-05-2000
AlwaysLazio
Winnaar Lazio Pool 12/13

Berichtdoor Goerlandt » 10 jun 2012, 19:47

Italië is sterker dan ik verwacht had. Hopelijk staan Cassano en Baloteli de volgende wedstrijd niet opnieuw samen aan de aftrap. Die 2 zijn helemaal niet complementair, toch in deze wedstrijd zeker niet. Di Natale is sterk in gevallen, hij verdient wel een basisplaats eigenlijk. Baloteli houden als supersub.

Marchisio, Pirlo en De Rossi waren top.
av5
Any Given Sunday
Goerlandt

Berichtdoor Adamas » 10 jun 2012, 20:03

AlwaysLazio schreef:
Adamas schreef:
Dragoste schreef:Heerlijk om te zien met hoeveel passie de Italianen mee zingen met het volkslied!

Inderdaad, ook mooi om te zien dat een 'import' als thiago motta ook meezingt. Als je dit vergelijkt met NL...

Tja.. Ik ben 100% Nederlands, net als m'n vader en moeder. Maar ik zou het volkslied ook niet (hardop) meezingen... Krijg ook vaak het idee dat spelers maar wat mee mompelen omdat ze er anders van langs krijgen van de pers

Blijft natuurlijk altijd een ieder z'n keuze of hij wel meezingt of niet. Maar er straalt wel een bepaalde kracht van af. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Deze eerste wedstrijd geeft in ieder geval wat hoop voor de volgende. Want hoe slecht begon italië in 2010 tegen Paraguay...
Adamas

Berichtdoor LF » 10 jun 2012, 20:06

Goerlandt schreef:Italië is sterker dan ik verwacht had. Hopelijk staan Cassano en Baloteli de volgende wedstrijd niet opnieuw samen aan de aftrap. Die 2 zijn helemaal niet complementair, toch in deze wedstrijd zeker niet. Di Natale is sterk in gevallen, hij verdient wel een basisplaats eigenlijk. Baloteli houden als supersub.

av5

Heb het niet nu per se op jou, maar ik vind het toch écht moeilijk om 'fan' te zijn van het Italiaanse elftal. De Rossi speelde inderdaad erg sterk vandaag, maar tsja, Romanista en vieze, vuile speler (tattoo gezien? Niet normaal meer toch). Cassano, bah. Bolatelli, no comment. Met Borini nog een Romanista. Neen, gaat voor mij erg moeilijk eigenlijk.

Heb het sowieso al niet voor die nationale teams om eerlijk te zijn, de meerderheid is toch niet geboren in het land, of je hebt van die spelers die 'kiezen' welk land ze gaan nemen - tart toch alle verbeelding zoiets. Wat de volksliederen betreft, mocht ik coach zijn dan mochten ze 't allemaal van buiten leren. Een klein beetje respect voor het land waarvoor je speelt, da 's een minimum lijkt me. Then again, zoals AlwaysLazio zegt, dan bestaat de kans natuurlijk dat ze er wat bij staan te mompelen, doen alsof ze het hen iets kan schelen - terwijl ze daar ook maar spelen om een nog beter contract af te dwingen bij een nog betere club dan waar ze al spelen. Bij Italië ook geen enkele Laziale als ik me niet vergis, dus daarvoor hoeft het ook al niet. En daarbovenop komt nog eens dat onze Rode Duiven zelden iets doen om trots op te kunnen zijn, en mochten ze goed spelen boeit het me eigenlijk toch maar heel matig. Niet dat je me zal horen klagen dat er een EK gespeeld wordt, alles beter dan zo'n voetballoze zomerstop.

Met Kroatië vs Ierland overigens eindelijk een match met (voetbal)sfeer op het EK, dat doet deugd.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Adamas » 10 jun 2012, 20:09

Feestje daar inderdaad. Zowel de Kroaten zijn altijd erg fanatiek en de Ieren supporten ook altijd super.
Adamas

Berichtdoor Nick13 » 10 jun 2012, 20:10

LF schreef:
Goerlandt schreef:Italië is sterker dan ik verwacht had. Hopelijk staan Cassano en Baloteli de volgende wedstrijd niet opnieuw samen aan de aftrap. Die 2 zijn helemaal niet complementair, toch in deze wedstrijd zeker niet. Di Natale is sterk in gevallen, hij verdient wel een basisplaats eigenlijk. Baloteli houden als supersub.

av5

Heb het niet nu per se op jou, maar ik vind het toch écht moeilijk om 'fan' te zijn van het Italiaanse elftal. De Rossi speelde inderdaad erg sterk vandaag, maar tsja, Romanista en vieze, vuile speler (tattoo gezien? Niet normaal meer toch). Cassano, bah. Bolatelli, no comment. Met Borini nog een Romanista. Neen, gaat voor mij erg moeilijk eigenlijk.

Heb het sowieso al niet voor die nationale teams om eerlijk te zijn, de meerderheid is toch niet geboren in het land, of je hebt van die spelers die 'kiezen' welk land ze gaan nemen - tart toch alle verbeelding zoiets. Wat de volksliederen betreft, mocht ik coach zijn dan mochten ze 't allemaal van buiten leren. Een klein beetje respect voor het land waarvoor je speelt, da 's een minimum lijkt me. Then again, zoals AlwaysLazio zegt, dan bestaat de kans natuurlijk dat ze er wat bij staan te mompelen, doen alsof ze het hen iets kan schelen - terwijl ze daar ook maar spelen om een nog beter contract af te dwingen bij een nog betere club dan waar ze al spelen. Bij Italië ook geen enkele Laziale als ik me niet vergis, dus daarvoor hoeft het ook al niet. En daarbovenop komt nog eens dat onze Rode Duiven zelden iets doen om trots op te kunnen zijn, en mochten ze goed spelen boeit het me eigenlijk toch maar heel matig. Niet dat je me zal horen klagen dat er een EK gespeeld wordt, alles beter dan zo'n voetballoze zomerstop.

Met Kroatië vs Ierland overigens eindelijk een match met (voetbal)sfeer op het EK, dat doet deugd.

Amen.
Nick13

Berichtdoor LF » 10 jun 2012, 20:16

En ook hier is een EK/WK altijd goed voor. av3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor LF » 11 jun 2012, 08:08

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

av1
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Laziale020 » 11 jun 2012, 09:33

Onze Yves staat gewoon even gedeeld 2e van de ruim 70.000 deelnemers met de EK poule! Laat die tv maar komen 8-)
Laziale020
Administrator

Berichtdoor LF » 11 jun 2012, 14:41

Afbeelding

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Nick13 » 11 jun 2012, 17:57

Die van Tsjechië... amai mijn klote! :shock:

De dame van Ierland geeft ook wel een ander beeld van wat daar in werkelijkheid rond loopt. :mrgreen:
Nick13

Berichtdoor lazio1900 » 12 jun 2012, 06:44

Laziale020 schreef:Onze Yves staat gewoon even gedeeld 2e van de ruim 70.000 deelnemers met de EK poule! Laat die tv maar komen 8-)

Gisteren wel een mindere dag gehad.Vrees dat we enkel de afstandsbediening hebben van die tv..... ;)
Oja, als ik hem win kom jij dan hier meekijken?
lazio1900
Winnaar Lazio Pool 14/15

Berichtdoor LF » 12 jun 2012, 20:33

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor LF » 13 jun 2012, 07:44

Afbeelding
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Laziale020 » 13 jun 2012, 12:53

lazio1900 schreef:Gisteren wel een mindere dag gehad.Vrees dat we enkel de afstandsbediening hebben van die tv..... ;)
Oja, als ik hem win kom jij dan hier meekijken?

Dan kom ik je persoonlijk een biertje brengen av3
Laziale020
Administrator

VorigeVolgende

Keer terug naar Chat