Interlandvoetbal

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Re: Avantilazio.nl EKpoultje! / EK 2012

Berichtdoor Laziale020 » 28 jun 2012, 21:11

Wat een fantastische wedstrijd weer van Italia av5
Laziale020
Administrator

Re: Calcio Italia

Berichtdoor Jelle1880 » 28 jun 2012, 23:33

De 'niet-Italiaan' (volgens sommigen) doet het toch maar ;)
Jelle1880

Berichtdoor Adamas » 29 jun 2012, 12:08

Prachtig, waar kijken de italianen onder ons de wedstrijd zondag?
Adamas

Berichtdoor GoodFellas » 29 jun 2012, 19:39

Jelle1880 schreef:De 'niet-Italiaan' (volgens sommigen) doet het toch maar ;)

Volgens "sommigen"? De meeste mensen die ik spreek zijn nog altijd op zijn zachtst gezegd "not amused" met de aanwezigheid van Balotelli in de nationale ploeg (en hij heeft geen druppel Italiaans bloed als adoptiekind uit Ghana). Al geef ik toe dat hij gisteren geweldig speelde en dat vooral zijn tweede goal oogstrelend was. Al word ik wel schijtziek van die arrogante houding na een doelpunt van hem en ook weer na afloop van de wedstrijd. Benieuwd of hij nu alweer naast zijn schoenen aan het lopen is en daardoor zondag hopeloos faalt...
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor GoodFellas » 29 jun 2012, 19:45

Weer heerlijk genoten gisteren! av5 Zondag zit ik weer in een afgeladen Irish pub te Eindhoven! Samen met het vrouwtje die half Spaans is, dus wij krijgen sowieso ruzie :mrgreen:
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor CURVA NORD » 30 jun 2012, 03:49

mario is een topvoetballer, maar ene met een rotkarakte , maar ik moet toegeven dat hij het toch maar doet, terwijl ik hem eingelijk niet moet : )
BOIA CHI MOLLA
CURVA NORD

Berichtdoor tedesc » 01 jul 2012, 11:48

GoodFellas schreef:

Volgens "sommigen"? De meeste mensen die ik spreek zijn nog altijd op zijn zachtst gezegd "not amused" met de aanwezigheid van Balotelli in de nationale ploeg (en hij heeft geen druppel Italiaans bloed als adoptiekind uit Ghana). Al geef ik toe dat hij gisteren geweldig speelde en dat vooral zijn tweede goal oogstrelend was. Al word ik wel schijtziek van die arrogante houding na een doelpunt van hem en ook weer na afloop van de wedstrijd. Benieuwd of hij nu alweer naast zijn schoenen aan het lopen is en daardoor zondag hopeloos faalt...

hij is toch in italie geboren
1900
tedesc

Berichtdoor GoodFellas » 01 jul 2012, 11:55

tedesc schreef:
GoodFellas schreef:

hij is toch in italie geboren

En dan ben je automatisch Italiaan? Dus al dat import hier is Vlaming, Waal of Nederlander? Volgens mij wordt afkomst bepaald door je bloed (dna, chromosoom) en familielijn en niet door een stuk papier.
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Berichtdoor laziale89 » 01 jul 2012, 22:22

Lelijk tegen de kutkabouters dit. Teveel spelers ver onder de maat, toch wel mooi toernooi geweest van Italia :klap:
laziale89

Berichtdoor LF » 02 jul 2012, 07:22

Tsja wat kan je er (nog) op zeggen. Ik begrijp de kritiek overigens niet helemaal. Akkoord, soms is/lijkt het vrij saai, het eeuwige rondtikken van die bal - maar om eerlijk te zijn is dat het soort voetbal dat ik tracht te spelen op de play-station (vaak zonder resultaat). Dit is wat mij betreft wat voetbal zou moeten zijn, het ultieme spel zeg maar, simpelweg het beste wat er is (na Barcelona), want het is weldegelijk naar voren, met aanvallende intenties. Tactisch, technisch, ronduit fenomenaal - én er wordt hard gewerkt, én er worden talloze kansen afgedwongen. Hier kan ik alleen maar respect voor hebben, dit is waarschijnlijk het beste wat er ooit is, geweest is, en zal zijn. Op hun gemakje, zeg maar, richting finale, om dan nogmaals te demonstreren wie de aller, allerbeste is. En op wat voor manier. Weergaloos.

Niettemin zeer mooi toernooi van Italië, moet ook gezegd, ik had het niet verwacht.
LF
Winnaar Lazio Pool 09/10

Berichtdoor Laziale020 » 02 jul 2012, 12:32

LF schreef:Tsja wat kan je er (nog) op zeggen. Ik begrijp de kritiek overigens niet helemaal. Akkoord, soms is/lijkt het vrij saai, het eeuwige rondtikken van die bal - maar om eerlijk te zijn is dat het soort voetbal dat ik tracht te spelen op de play-station (vaak zonder resultaat). Dit is wat mij betreft wat voetbal zou moeten zijn, het ultieme spel zeg maar, simpelweg het beste wat er is (na Barcelona), want het is weldegelijk naar voren, met aanvallende intenties. Tactisch, technisch, ronduit fenomenaal - én er wordt hard gewerkt, én er worden talloze kansen afgedwongen. Hier kan ik alleen maar respect voor hebben, dit is waarschijnlijk het beste wat er ooit is, geweest is, en zal zijn. Op hun gemakje, zeg maar, richting finale, om dan nogmaals te demonstreren wie de aller, allerbeste is. En op wat voor manier. Weergaloos.

Niettemin zeer mooi toernooi van Italië, moet ook gezegd, ik had het niet verwacht.

Eens. Er viel uiteindelijk weinig op af te dingen. Italië kan desalniettemin trots zijn op dit toernooi av1

Rocchi, gefeliciteerd met je overwinning in de poule av3
Laziale020
Administrator

Re: Interlandvoetbal

Berichtdoor Laziale020 » 17 okt 2012, 18:31

Samenvatting die iedereen gezien moet hebben. Is het niet om de 2 goals van Klose, dan wel om de krankzinnige comeback van Zweden!

Laziale020
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 17 okt 2012, 19:22

GoodFellas schreef:
En dan ben je automatisch Italiaan? Dus al dat import hier is Vlaming, Waal of Nederlander? Volgens mij wordt afkomst bepaald door je bloed (dna, chromosoom) en familielijn en niet door een stuk papier.

Komaan, GoodFellas. Als jij in China geboren wordt ben je toch ook een Chinees? ;)
Laatst bijgewerkt door Nick13 op 17 okt 2012, 19:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Nick13

Berichtdoor GoodFellas » 17 okt 2012, 21:26

Nick13 schreef:
GoodFellas schreef:

Komaan, GoodFellas. Als jij in China geboren wordt ben je toch ook een Chinees? ;)

Mits mijn beide ouders Chinees zijn, klopt dat inderdaad. En ik ben en blijf ook Chinees als ik hier geboren zou zijn.
Maar vanwaar een bericht quoten van 1 juli? ;)
Afbeelding
BOIA CHI MOLLA
GoodFellas

Re: Interlandvoetbal

Berichtdoor Nick13 » 18 okt 2012, 20:11

Ik zag het nu pas, m'n excuses. :mrgreen:
Nick13

Vorige

Keer terug naar Chat