Squadrismo goes in the wild (on TV)

Bespreek hier alles wat niets met Lazio te maken heeft

Squadrismo goes in the wild (on TV)

Berichtdoor Laziale020 » 11 okt 2012, 09:50

Maandag 22 oktober om 20:30 op RTL5 komt onze held Squadrismo voor het eerst in actie -> http://www.rtl.nl/programma/loveinthewild/ :mrgreen:
Laziale020
Administrator

Re: Fototopic

Berichtdoor TCD » 11 okt 2012, 10:12

Laziale020 schreef:Die van Khedira is absoluut bloedgeil! En de dame van Klose mag er wat mij betreft ook zeker wel wezen. Gelukkig kunnen we binnenkort op tv zien hoe kieskeurig onze Squadrismo in werkelijkheid zelf is :mrgreen:

Wat o wat heb ik gemist? Maar onze trouwe kameraad dhr. R. binnenkort zijn tv-debuut?
Liberté, Egalité, Lazialité
TCD
Administrator

Berichtdoor Laziale020 » 11 okt 2012, 10:42

TCD schreef:
Laziale020 schreef:Die van Khedira is absoluut bloedgeil! En de dame van Klose mag er wat mij betreft ook zeker wel wezen. Gelukkig kunnen we binnenkort op tv zien hoe kieskeurig onze Squadrismo in werkelijkheid zelf is :mrgreen:

Wat o wat heb ik gemist? Maar onze trouwe kameraad dhr. R. binnenkort zijn tv-debuut?

Meneer maakt op zeer korte termijn zijn tv-debuut in een exotisch datingprogramma...verdere onthullingen laat ik over aan onze ster in spé zelf :mrgreen:
Laziale020
Administrator

Berichtdoor Squadrismo » 11 okt 2012, 14:15

Klopt helemaal! :d Info komt nog!
Squadrismo

Berichtdoor TCD » 11 okt 2012, 18:59

Squadrismo schreef:
CURVA NORD schreef:wat heeft dat met mijn dorp te maken, mag ik geen mening meer hebbe ?

Wat ik ermee bedoel is dat als je de stad in gaat er veel mooiere dames te vinden zijn. Die van Khedira is een mooie meid alleen jammer genoeg een ****mixing *****. Over je mening gesproken we leven in een constitutionele monarchie dus dat mag jij! :lol:

Waarom censureer je helft dan! ;) Ik ben zeer benieuwd naar je debuut, mag ook via PM. :mrgreen:
TCD
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 11 okt 2012, 21:05

Squadrismo schreef:Klopt helemaal! :d Info komt nog!

Ook in Vlaanderen te bewonderen? :mrgreen:
Nick13

Squadrismo on TV

Berichtdoor Laziale020 » 12 okt 2012, 10:11

Nick13 schreef:
Squadrismo schreef:Klopt helemaal! :d Info komt nog!

Ook in Vlaanderen te bewonderen? :mrgreen:

Daar zorgen we wel voor! We kunnen natuurlijk ook een 'wedstrijdtopic' openen waarin de prestaties van onze Squadrismo tijdens de uitzending besproken kunnen worden :mrgreen: :lol:
Laziale020
Administrator

Berichtdoor DiCanio9 » 13 okt 2012, 07:25

Prima idee ! En een pool niet te vergeten ! :mrgreen:
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Berichtdoor TCD » 13 okt 2012, 10:46

DiCanio9 schreef:Prima idee ! En een pool niet te vergeten ! :mrgreen:

Haha, zeer zeker. Gewoon omdat het kan. Ik vond overigens dat onderwerp wel een eigen topic verdient. :mrgreen:
TCD
Administrator

Re: Squadrismo on TV

Berichtdoor DiCanio9 » 14 okt 2012, 07:12

Datum al bekend ? Livestream ? :mrgreen:
S.S. LAZIO - Padroni di Roma. Distinti saluti...romani !
DiCanio9
Moderator/Winnaar Lazio Pool 10/11

Re: Squadrismo on TV

Berichtdoor Laziale020 » 14 okt 2012, 11:23

DiCanio9 schreef:Datum al bekend ? Livestream ? :mrgreen:

maandag 22 oktober om 20:30 op RTL5 -> http://www.rtl.nl/programma/loveinthewild/ :mrgreen:
Laziale020
Administrator

Re: Squadrismo goes in the wild (on TV)

Berichtdoor Squadrismo » 14 okt 2012, 13:16

:mrgreen: Ben alleen nu wel onherkenbaar 12kg zwaarder en kort haar! :D Maar even wat anders is dit wel gesloten voor niet forum gebruikers? Maar je mag me gerust beoordelen erop hoor! :lol: Komen nog wel wat opmerkingen over ****mixing naar voren.
Squadrismo

Berichtdoor Laziale020 » 14 okt 2012, 14:03

Squadrismo schreef::mrgreen: Ben alleen nu wel onherkenbaar 12kg zwaarder en kort haar! :D Maar even wat anders is dit wel gesloten voor niet forum gebruikers? Maar je mag me gerust beoordelen erop hoor! :lol: Komen nog wel wat opmerkingen over ****mixing naar voren.

Nope, is gewoon zichtbaar voor iedereen maar we zullen je niet bij naam en toenaam benoemen hoor ;)
Laziale020
Administrator

Berichtdoor TCD » 15 okt 2012, 11:21

Even wat achtergrond informatie:

Dit najaar komt RTL 5 met het gloednieuwe programma 'Love in The Wild'. In deze Nederlandse variant van het gelijknamige succesvolle buitenlandse format gaan zestien good looking, sportieve singles in een ruig landschap op zoek naar hun true match. RTL-gezicht Froukje de Both presenteert dit ultieme liefdesavontuur: 'Ik vind het erg spannend en leuk om een programma bij RTL 5 te gaan doen. De 'Love In The Wild'-deelnemers maken zich op voor een unieke ervaring. Ik vind het cool dat zij deze uitdaging aan durven te gaan, zowel fysiek als op liefdesgebied.'

De ‘Love In The Wild’-babes en -hunks vormen koppels. Zij worden onderworpen aan fysieke uitdagingen en leren elkaar tijdens grensverleggende dates steeds beter kennen. Zij begeven zich op hoge hoogte, banen zich een weg door de wildernis en wagen sprongen in het diepe omwille van de liefde. De omstandigheden zorgen ervoor dat iedereen zijn ware gezicht wel moet laten zien. Samenwerken en op elkaar vertrouwen is cruciaal in het heetst van de strijd en vormt de basis voor een goede relatie. Bij wie springt de vonk over? En kan die prille liefde tegen een stootje? Het kan zomaar zijn dat er meer kapers op de kust zijn, dus hoe zeker zijn de koppels van hun liefde voor elkaar? Tijdens de wekelijkse ‘ceremonie’ laten de deelnemers hun hart spreken. Hierin wordt duidelijk of de gevormde love-duo’s bij elkaar blijven of dat ze liever switchen om iemand anders beter te leren kennen. De onderlinge rivaliteit is pittig, de zoektocht naar de liefde onvoorspelbaar.

Het koppel dat na acht weken als sterkste uit de strijd komt, wint een romantische droomreis voor twee naar een exotische bestemming.

Kijk er naar uit. Ik stel ook voor om vanuit het forum een meeting te organiseren waarin het bekijken van de aflevering centraal staat. Een meet en greet met onze held mag mijn inziens op zo'n avond niet ontbreken ;) :mrgreen: av3
TCD
Administrator

Berichtdoor Nick13 » 15 okt 2012, 17:18

Dat wordt brullen, ik voel het. :lol: :klap:
Nick13

Volgende

Keer terug naar Chat